Tuesday, June 10, 2014
၂၀၁၄ ကမာၻ႕ဖလား တြင္ Goal-Line နည္းပညာ ကို အသံုးျပဳမည္
Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)
ဖီဖာ က ၂၀၁၄ ကမာၻ႕ဖလား တြင္ Goal-Line နည္းပညာ ကို ပထမဆံုး အသံုးျပဳမည္ ဟုသိရပါသည္။ အဆိုပါ နည္းပညာ သည္ ေဘာလံုး က ဂိုးစည္း ကို ေက်ာ္သြားလွ်င္ အလိုအေလွ်ာက္ သိရွိႏုိင္ပါသည္။ ဂ်ာမန္ ကုမၸဏီ GoalControl ၏ နည္းပညာ သည္ အျခား ကုမၸဏီမ်ား ထက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္ လွ်င္ျမန္ၿပီး တိက်သည္ ဟု သိရပါသည္။
ဖီဖာ က GoalControl ၏ နည္းပညာ ကို ၂၀၁၃ FiFA Confederations Cup Brazil တြင္ စမ္းသပ္သံုးစြဲခဲ့ၿပီး ဂိုးမ်ား ကို တိက်စြာ ဆံုးျဖတ္ႏုိင္ခဲ့သည္ ဟု ေျပာပါသည္။ ဖီဖာ က ဂိုးစည္း နည္းပညာ ကုမၸဏီ ေလးခု မွ GoalControl ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ GoalControl ၏ စနစ္ တြင္ 4D နည္းပညာ ႏွင့္ ကင္မရာ ၁၄ လံုး ကို အသံုးျပဳမည္ ျဖစ္ၿပီး ကင္မရာ ခုနစ္လံုး က ဂိုးမ်ား ကို တိက်စြာ ေစာင့္ၾကည့္ ဆံုးျဖတ္ေပးမည္ ျဖစ္သည္။
GoalControl ၏ နည္းပညာ သည္ ေဘာလံုး ဂိုးစည္းထဲ ၀င္ ၊မ၀င္ ကို တိက်စြာ တိုင္းတာေပးႏုိင္သည္ ဟု GoalControl မွ တာ၀န္ရွိသူ Rolf Dittrich က ေျပာပါသည္။ ေဘာလံုး ဂိုးစည္းထဲသို႔ ၀င္သြားလွ်င္ ဒိုင္လူႀကီး ၏ လက္ပတ္နာရီ မွ အခ်က္ျပမႈ ရရွိမည္ ျဖစ္ၿပီး ဂိုးမ၀င္လွ်င္ အခ်က္ေပးမႈ မရရွိဘဲ ပြဲကို ဆက္လက္ ကစားရမည္ ျဖစ္သည္။
ကင္မရာမ်ား က ေဘာလံုး ကို ရိုက္ကူးထားသည္မ်ား ကို စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္ ကြန္ျပဴတာ သို႔ ေပးပို႔မည္ ျဖစ္ၿပီး ေဘာလံုး ၏ လႈပ္ရွားမႈ ကို ပံုေဖာ္မည္ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ကစားသမားမ်ား ၊ ဒိုင္လူႀကီးမ်ား ႏွင့္ အျခား အရာ၀တၳဳမ်ား သည္ ပံုေဖာ္မႈတြင္ ခ်န္လွပ္ထားမည္ ျဖစ္သည္။
ဒိုင္လူႀကီးမ်ား ၏ နာရီ တြင္ ထည့္သြင္းထားသည့္ Circuit နည္းပညာ ကို ဂ်ာမန္ တကၠသိုလ္ Fraunhofer မွ တီထြင္ထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ ဂိုး၀င္လွ်င္ Goal ဆိုသည့္ စာသား ကိုသာ ေဖာ္ျပႏုိင္ေသာ္လည္း အနာဂတ္တြင္ အခ်ိန္ ႏွင့္ Timer မ်ားကို ထည့္သြင္းမည္ ျဖစ္သည္။
၂၀၁၄ ကမာၻ႕ဖလား ေဘာလံုးကြင္းမ်ား သည္ အင္တာနက္ ခ်ိတ္ဆက္ႏုိင္သည့္ Connected Stadiums မ်ား ျဖစ္လာၿပီျဖစ္သည္။
GoalControl ရဲ႕ အလုပ္လုပ္ပံု ကို ေအာက္က ဗီဒီယို မွာ ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။
https://www.youtube.com/results?search_query=goalcontrol
ref: သူရ
0 comments:
Post a Comment