Powered by Blog - Widget

Friday, February 20, 2015

စီးပြားေရး ဝဘ္ဆိုဒ္မ်ား ေမ့ေလ်ာ့ေနတဲ့ Value content



ျမန္မာျပည္မွာ လက္ရွိ အေနအထားအရ ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ ဝဘ္ဆိုဒ္ တုိးတက္မွုဟာ အေတာ္ေလးျမင့္တက္လာပါတယ္။ ခန္႔မွန္းေျခအားျဖင့္ တစ္လကို ျမန္မာျပည္ကေန Domain အသစ္ Register လုပ္တာ တစ္ရာ မက ရွိပါတယ္။ ဒါကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ ဝဘ္ဆိုဒ္ တည္ေဆာက္မွုမ်ားျပားလာတာကို ျပသျပီး စီးပြားေရး ကုမၺဏီမ်ား အေနနဲ႔ ဝဘ္ဆိုဒ္မ်ား ပိုင္ဆိုင္ ရရွိရန္ ၾကိဳးပမ္းလာျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္ရွိ ျမန္မာျပည္မွာ အေသးစား စီးပြားေရး လုပ္ငန္းမွာတင္ သိန္းဂဏန္း ရွိပါတယ္။ အၾကီးစားလုပ္ငန္းလည္း ေသာင္းဂဏန္း ရွိတာေၾကာင့္ သူတို႔ အားလံုး ဝဘ္ဆိုဒ္ရွိဖို႔ ဖန္တီးလာၾကတဲ့ အခါ အေရအတြက္ ကေတာ့ အင္မတန္ မ်ားျပားလာပါလိမ့္မယ္။

အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ေမးစရာ ေမးခြန္းက ဘယ္သူေတြဟာ ယင္း ဝဘ္ဆိုဒ္ကို လာၾကည့္ၾကမလဲေပါ့။ လက္ရွိမွာ ဝဘ္ဆိုဒ္ရွိရင္ ျပီးေရာ ဆုိတဲ့ အေျခအေနကို ေက်ာ္လြန္ျပီး ဝဘ္ဆိုဒ္ထဲမွာ အခ်က္အလက္ ထည့္လာၾကတဲ့ အဆင့္ကို ေရာက္ပါျပီ။ ဒါေတာင္မွ ထည့္တဲ့အဆင့္က Basic information ေလာက္သာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဓိကအားျဖင့္ Call to action ျဖစ္လာဖို႔အတြက္ အေျခခံအားျဖင့္ လိုအပ္ေသာ Foundation information ေတြ ထည့္ထားရံုနဲ႔ ဒါကို လံုေလာက္ျပီလို႔ ထင္ေနၾက ပါတယ္။

လက္ရွိ အင္တာနက္ အသံုးျပဳသူမ်ား အေနနဲ႔ Facebook ကို အသံုးမ်ားေပမယ့္ အင္တာနက္လိုင္း ျမန္လာတဲ့ တစ္ႏွစ္အတြင္း အင္တာနက္ဆုိတာကို အခ်က္အလက္ရွာကို တကယ္ေကာင္းေကာင္းသံုးမယ့္ ေခတ္တစ္ခုကို ခန္႔မွန္းၾကည့္ၾကစုိ႔။ လူတစ္ေယာက္ စားေသာက္ဆုိင္ရွာခ်င္တယ္။ အိမ္ရွာခ်င္တယ္။ ခရီးသြားလာေရး ကိစၥရွာခ်င္တယ္။ စာေရးသူ ကိုယ္တိုင္ တစ္ေလာက ေငြေဆာင္၊ ေခ်ာင္းသာ ခရီးသြားခ်င္လို႔ ရွာေဖြတဲ့အခါ စိတ္တိုင္းက်တဲ့ ရလဒ္ကို မရရွိခဲ့ၾကပါဘူး။ အေၾကာင္းကေတာ့ ဝဘ္ဆိုဒ္ေတာ့ ေတြ႔ေပမယ့္ ဝဘ္ဆိုဒ္ထဲမွာ လိုအပ္တဲ့ အခ်က္အလက္ ျပည့္ျပည့္စံုစံုကို မေဖာ္ျပထားလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။

အခ်က္အလက္ ျပည့္စံုတယ္လို႔ ဆုိတဲ့ ေနရာမွာ လက္မွတ္ေစ်းႏွုန္း၊ ဆိုင္လိပ္စာ ေလာက္ထည့္ရံုနဲ႔ ျပီးတယ္လို႔ ထင္ပါသလား။ Informaiton ကို Foundation အားျဖင့္ ျဖည့္ျပီးရင္ user ေတြကို မိမိရဲ႕ Cusotmer ျဖစ္သြားေအာင္ ဆြဲေဆာင္တဲ့ အဆင့္က content ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ဝဘ္ဆိုဒ္တစ္ခုမွာ အေရးအၾကီးဆံုးက Content ျဖစ္ေၾကာင္း ယေန႔ေခတ္မွာ ဟစ္ေၾကြးလာၾကျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

 ကုန္ပစၥည္း ဝဘ္ဆုိဒ္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ စီပြားေရး ကုမၺဏီ၊ ဝန္ေဆာင္မွု ကုမၺဏီရဲ႕ ဝဘ္ဆိုဒ္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဝင္ၾကည့္တဲ့လူေတြကို မိမိရဲ႕ စားသံုးသူ ေဖာက္သည္အျဖစ္ ေျပ ာင္းလဲ သြားႏိုင္ေစမယ့္ အေၾကာင္းအရာမ်ား ထည့္သြင္းထားရ ပါမယ္။ လူေတြ ဘာလိုအပ္သလဲ ဆုိတာကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း စဥ္းစားၾကည့္တဲ့အခါ ကုန္ပစၥည္းဆိုင္ရာ အေၾကာင္းအရာ စံုစံုလင္လင္နဲ႔ အၾကံဥာဏ္ေပးမွုမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေတာ့ ဝဘ္ဆုိဒ္ ပိုင္ရွင္မ်ား အေနနဲ႔ ကုန္ပစၥည္းအေၾကာင္းပဲ တင္တာထက္ ကုန္ပစၥည္းႏွင့္ ဆက္စပ္လို႔ သိသင့္သိထိုက္တဲ့ အရာေလးေတြ၊ ဗဟုသုတေလးေတြ၊ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ အသစ္ေလးေတြ၊ ပရိုမိုးရွင္း အသစ္ေလးေတြကို ရွိရင္ ရွိသလုိ update လုပ္ေပးဖို႔ လိုအပ္ ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ Website ေတြမွာ Blog ေတြကို ထည့္သြင္းတဲ့ စနစ္ဟာ ႏုိင္ငံတကာမွာ ၂၀၀၅ ခွႏွစ္ေလာက္က တည္းက ေခတ္ စားျပီး ျမန္မာျပည္မွာေတာ့ နည္းေနပါေသးတယ္။ အဓိကကေတာ့ အက်ိဳးရွိ အခ်က္အလက္မ်ား ထည့္သြင္းမွုပါ။

အနီးစပ္ဆံုး ဥပမာ အားျဖင့္ http://blog.gethuawei.com/ နဲ႔ http://blog.htc.com/ တို႔ကို ဥပမာ ယူႏိုင္ျပီး ျမန္မာျပည္မွာ ဆုိရင္ http://www.imyanmarhouse.com/news နဲ႔ https://www.work.com.mm/en/helpful-resources.html တို႔ကို နည္းနာယူႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အားသာခ်က္ အေနနဲ႔ လာၾကည့္သူမ်ားဟာ Webstie မွာ engage ျဖစ္တဲ့ အခ်ိန္ကိုလည္း ၾကာေစသလို၊ reputation မ်ားတာေၾကာင့္ ဝဘ္ဆုိဒ္ရဲ႕ အရည္အေသြးကုိလည္း ျမင့္တင္ေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Web Content ဖန္တီးတဲ့အခါ လိုက္နာ ယူလို႔ရမယ့္ နားနာ ကိုလည္း ဓာတ္ပံုႏွင့္တကြ မွ်ေဝေပးလိုက္ရ ပါတယ္။

Please Like Our Facebook Here

Thank You !
Aung Ko Htet

0 comments:

Post a Comment