Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)
၁၀၀ ရာခုိင္ႏႈန္း carry hero တစ္ေကာင္လုိ႔ေျပာလုိ႔မရေပမယ့္ Semicarry ေရာ Carry လုိ႔ပါ သတ္မွတ္လုိ႔ရတဲ့ Agility Hero တစ္ေကာင္ျဖစ္တဲ့ Ember Spirit ဟာ ယခုေနာက္ဆံုးထြက္ထားတဲ့ v6.81 အထိ Imbalance ျဖစ္ေနဆဲပါပဲ။ v6.73 ေျမပံုမွာစၿပီး ေပၚလာခဲ့တဲ့ Xin ဟာ ေျမပံု update တစ္ခုလုပ္တုိင္း တျခား Hero ေတြလိုမ်ိဳး တိုးတက္လာတာ မရွိဘဲ ေလွ်ာ့ၿပီးရင္း အေလွ်ာ့ခံေနရတဲ့ၾကားထဲကေန ၾကမ္းတမ္းေနဆဲ၊ လူႀကိဳက္မ်ားေနဆဲ Hero တစ္ေကာင္အေနနဲ႔ ဆက္လက္ရပ္တည္ေနပါတယ္။ သင္က အထုိက္အေလ်ာက္ ပိုက္ဆံရွာေကာင္းတဲ့သူတစ္ေယာက္ျဖစ္မယ္ဆုိရင္ Item ေရြးခ်ယ္စရာ အေျမာက္အျမားရွိတဲ့အျပင္ ဘာ Item ထည့္ထည့္ လုိက္ဖက္တဲ့ Agility Ganker Carry Role ကို ပိုင္ဆုိင္ထားတဲ့ Ember Spirit ဟာ သင့္ရဲ႕ Favourite Hero ေတြထဲက တစ္ေကာင္ျဖစ္မွာ အေသအခ်ာပါပဲ။
Background Story
လူသူအေရာက္အေပါက္နည္းပါးတဲ့ မရဏေတာင္ၾကားတစ္ခုမွ မီးလွ်ံခံတပ္ႀကီးတစ္လံုးအတြင္းမွာရွိတဲ့ စစ္သားမ်ား စစ္ေရးေလ့က်င့္ရာ ေဟာခန္းႀကီးတစ္ခုဟာ အခုခ်ိန္မွာေတာ့ သစ္ရြက္ေျခာက္မ်ား၊ ဖုန္မ်ားနဲ႔ ျပည့္ႏွက္ေနပါတယ္။ သမုိင္းမွတ္တမ္းမ်ားအရ အဆိုပါခံတပ္ႀကီးရဲ႕တံခါးဝကို ဒ႑ာရီလာစစ္သူႀကီး Xin ရဲ႕ဝိညာဥ္ခုိေအာင္းလ်က္ရွိတဲ့ ဥႆ ဖရား ေက်ာက္ခြံတစ္ခုနဲ႔ ခတ္ပိတ္ထားတယ္လုိ႔ ဆုိၾကပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့မ်ိဳးဆက္ ၃ ခုခန္႔ကေတာ့ မီးလွ်ံနတ္ဘုရားဟာ ပိုမုိအရည္အေသြးျမင့္မားလာေစရန္ ရက္စက္စြာ စစ္ေရးသင္ၾကားေပးမႈမ်ားဟာ မီးလွ်ံခံတပ္ရဲ႕နံရံမ်ားထက္ပင္ ေက်ာ္လြန္၍ ႐ိုက္ခတ္လ်က္ရွိပါေတာ့တယ္။ သူ႔ရဲ႕ရက္စက္စြာ သင္ၾကားေပးခဲ့တဲ့အတြက္ ရက္စက္တဲ့ စစ္သည္ေတာ္ေတြျဖစ္လာတဲ့ လက္ေအာက္ငယ္သားေတြဟာ သူ႔ရဲ႕ၿပိဳင္ဘက္မ်ား ျပန္လည္ျဖစ္လာပါေတာ့တယ္။ အရည္အေသြးျပည့္ဝသြားတဲ့ တပည့္ ဆိုးမ်ားရဲ႕ ဝိုင္းဝန္းတုိက္ခိုက္မႈေၾကာင့္ Xin သာ အသက္ေပးခဲ့ရပါတယ္။ အဆိုပါ တပည့္ဆိုးမ်ားလည္း ေလနဲ႔အတူ ေပ်ာက္ကြယ္သြားပါေတာ့တယ္။ ဒါဟာ ႀကိဳတင္စီစဥ္ထားခဲ့တဲ့ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုဆိုတာ မည္သူမွ် မသိခဲ့ပါဘူး။ ရာစုႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာေညာင္းလာၿပီး မ်ိဳးဆက္ ၃ အေရာက္မွာေတာ့ သူ႔ရဲ႕တပည့္တပန္းမ်ားရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ထဲကို အႀကံအစည္နဲ႔ ထည့္သြင္းေပးထားခဲ့တဲ့ ေမွာ္မီးခဲမ်ားဟာ တစ္ၿပိဳင္နက္တည္း ေလာင္
ကၽြမ္းခဲ့တဲ့အတြက္ မ်ိဳးဆက္ေတြ အကုန္လံုးေသဆံုးကုန္ပါေတာ့တယ္။ အဆုိပါ ျပာစမ်ားစုေဝးကာ တျမည့္ျမည့္ေလာင္ကၽြမ္းရင္း မ်ိဳးဆက္သစ္မ်ားရဲ႕ေသြးမ်ားစီးဆင္းေနတဲ့ မီးခဲနတ္ဘုရား Xin ကို တဖန္ျပန္
လည္ေမြးဖြားလာခဲ့ပါေတာ့တယ္။ တလက္လက္ေတာက္ပေနတဲ့ မီးခဲမ်ားသဖြယ္ လင္းလက္ေနတဲ့ Xin The Ember Spirit ဟာ သူ႔ရဲ႕အရည္အေသြးေတြကို ပိုမိုတိုးတက္ေအာင္ ေလ့က်င့္ရင္း၊ မီးလွ်ံနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အသိပညာေတြကို သင္ယူလုိသူေတြအတြက္ လမ္းညႊန္သင္ၾကားေပးရန္ ကမၻာေျမေပၚမွာ ျပန္လည္ေပၚထြက္လာပါေတာ့တယ္။
Overview
Str, Int, Agi Grow ေတြ အကုန္လံုးနည္းတဲ့ Ember Spirit ဟာ Hp နည္း၊ Mana နည္း၊ Armor နည္းတဲ့အတြက္ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ေပ်ာ့ဖတ္ဖတ္ျဖစ္ၿပီး Mana မေလာက္ငွတဲ့အတြက္ မေကာင္းဘူးလုိ႔ ထင္ရေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ Ability ေတြအားလံုးကို ျပန္ထည့္စဥ္းစားလုိက္ရင္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ၾကမ္းတဲ့ Hero တစ္ေကာင္လုိ႔ သတ္မွတ္လုိ႔ရျပန္ပါတယ္။ အေစာပိုင္းမွာ Searing Chains ဟာ မ်ားမ်ားယူထား စရာမလိုဘူးဆုိေပမယ့္ cooldown လည္း နည္းတယ္လုိ႔ေျပာလုိ႔ရတဲ့အတြက္ Mana အဆင္ေျပသြားမယ့္ Late Game မွာ အရမ္းသံုးလုိ႔ေကာင္းတဲ့ Ability တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ထံုးစံအတုိင္း Ember Spirit လုိ႔ ေျပာလုိက္တာနဲ႔ မ်က္စိထဲပထမဦးဆံုး ျမင္မိတာက သူ႔ရဲ႕တဖ်ပ္ဖ်ပ္နဲ႔ ခုတ္တဲ့ဓားခ်က္ေတြပါပဲ။ Sleight of Fist ဟာ Xin အတြက္ Trademark ability တစ္ခုျဖစ္တဲ့အျပင္ သူ႔ရဲ႕ သေဘာတရားက Damage မ်ားတာ၊ အစုလုိက္ အၿပံဳလုိက္ထိတာမ်ိဳး မဟုတ္ဘဲ သီးျခားစီတုိက္ခုိက္တဲ့ ability တစ္ခုျဖစ္တာေၾကာင့္ ဘယ္ Hero နဲ႔မွ မတူႏုိင္တဲ့အတြက္ Passive မဟုတ္တဲ့ Chance Item ေတြကို အသာစီးရေစမယ့္ Ability တစ္ခုပါပဲ။ Ember Spirit ဟာေပ်ာ့ပါတယ္။ Spell သံုးတဲ့ Nuker တစ္ေကာင္ေကာင္နဲ႔ေတြ႕လုိက္ရင္ ခ်က္ခ်င္း အသက္ေပ်ာက္သြားႏုိင္ေလာက္ေအာင္ Hp နည္းတယ္ဆုိေပမယ့္ Flame Guard သာ ယူထားမယ္ဆုိရင္ 500 Magical Damage ေလာက္ကို ကာကြယ္ႏုိင္မယ့္အျပင္ အေစာပိုင္း Ganking လုပ္ႏုိင္႐ံုမကဘဲ Initiaotor တစ္ေကာင္လုိ ပြဲကို ဦးေဆာင္ႏိုင္မွာပါ။ အေစာပိုင္းမွာ တစ္ဖက္အသင္းရဲ႕
ေသြးနည္းတဲ့ Supporter ေတြဟာ Xin ရဲ႕ Flame Guard ကို ၿဖိဳဖုိ႔အခက္ေတြ႕မွာ အေသအခ်ာပါပဲ။ တျခား Agility Hero ေတြလို မတ္တတ္ရပ္ၿပီး ခုတ္ေနရတဲ့ Hero မ်ိဳးမဟုတ္လုိ႔ ဖိနပ္ကို စဥ္းစားတဲ့အခါ Power Tread ကို ထည့္မစဥ္းစားလည္း အဆင္ေျပပါတယ္။ Flame Guard တင္ထားၿပီးရင္ ရန္သူၾကားထဲ ဝင္ေရာက္တုိက္ခုိက္ရတဲ့အတြက္ Phase Boots ကေတာ့ အေစာပိုင္းအသင့္ေတာ္ဆံုးလုိ႔ ယူဆပါတယ္။ Damage လည္း အသင့္အတင့္တက္သြားတဲ့အတြက္ Farming လုပ္ဖုိ႔အတြက္လည္း သင့္ေတာ္ပါတယ္။ Hero တစ္ေကာင္ေနာက္ကို လုိက္ဖုိ႔၊ ထြက္ေျပးဖုိ႔နဲ႔ Battle တစ္ခုကို စတင္ဖုိ႔အတြက္ နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ သံုးလုိ႔ရတဲ့ Ultimate Fire Remnant ဟာလည္း အေျခအေနေပၚလုိက္ၿပီး သံုးလုိ႔ေကာင္းတဲ့ Ability ျဖစ္လုိ႔ 200 Damage ေလာက္နဲ႔ Creep တစ္အုပ္စားႏုိင္ေလာက္ေအာင္ အက်ိဳးမျဖစ္ေစတဲ့အတြက္ Creep စားတဲ့ေနရာမွာ မသံုးတာေကာင္းပါတယ္။ Creep စားဖုိ႔အတြက္ Fire Remnant ကို အက်ိဳးရွိရွိသံုးခ်င္တယ္ဆုိရင္ေတာ့ စိတ္ခ်ရ တဲ့ေနရာတစ္ခုခုမွာ အရိပ္ခ်ထားခဲ့ၿပီး ၄၅ စကၠန္႔ေလာက္ စိတ္ေအးလက္ေအး လမ္းေပၚတက္စားတဲ့နည္းက အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ကိုယ့္ကိုလမ္းလာပိတ္ရင္ "R" ခလုတ္ေလးကို ေျမႀကီးေထာက္ၿပီး ေျပးလုိက္႐ံုပါပဲ။
Abilities
Searing Chains ကေတာ့ မ်ားမ်ားယူရင္ cooldown က်ၿပီး ၾကာခ်ိန္ ၃ စကၠန္႔အထိ ထိုးက်သြားမွာျဖစ္တဲ့အျပင္ စုစုေပါင္း Damage လည္း ၃၀၀ အထိ တိုးသြားမွာပါ။ Searing Chains ဟာ အနီးကပ္ Radius 400 အတြင္းမွာရွိတဲ့ ႀကံဳရာ unit ၂ ခုကို ခ်ဳပ္မွာျဖစ္တယ္လုိ႔ဆုိေပမယ့္ သင့္ရဲ႕ Sleight of Fist နဲ႔ တြဲသံုးလုိ႔ရပါတယ္။ ရန္သူတစ္ေယာက္ကို Sleight of Fist နဲ႔ ခုတ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ Chains ကို သံုးခဲ့မယ္ဆုိရင္ Sleight of Fist ခုတ္ေနတဲ့ေနရာရဲ႕ Aoe 400 အတြင္းက ႀကံဳရာ ၂ ေကာင္ကို ခ်ဳပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မလွမ္းမကမ္း ထြက္ေျပးေနတဲ့ Hero တစ္ေကာင္ကို Sleight of Fist + Searing Chains နဲ႔ တြဲသံုးၿပီး ဖမ္းထားႏုိင္တာပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ Invisible Unit ေတြနဲ႔ Blackspace ထဲက Hero ေတြကိုေတာ့ မထိႏိုင္ပါဘူး။
Sleight of Fist ဟာ ေနာက္ဆံုးအဆင့္မွာ 550 AoE အတြင္းက Unit ေတြ အကုန္လံုးကို တစ္ခ်က္စီခုတ္ပါတယ္။ အခုတ္ခံရတဲ့ unit ဟာ Hero ျဖစ္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ Xin ရဲ႕ပံုမွန္ Damage အျပင္ ေနာက္ထပ္ 20/40/60/80 Damage ေတာင္ထပ္ၿပီး အပိုေဆာင္းထိဦးမွာပါ။ ဒါေပမဲ့ Hero မဟုတ္ခဲ့ဘူးဆုိရင္ေတာ့ အပို Damage မထိတဲ့အျပင္ မိမိမွာရွိတဲ့ Damage ရဲ႕တစ္ဝက္ကိုေတာင္ ေလ်ာ့ၿပီးထိဦးမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ Item လံုလံုေလာက္ေလာက္မရခင္မွာ Sleight of Fist သံုးၿပီး Creep စားဖုိ႔ အစီအစဥ္က လံုးဝအဆင္ေျပမွာ မဟုတ္ပါဘူး။
Xin ရဲ႕ Ability (၃)ခုကို ယွဥ္ၾကည့္လုိက္ရင္ ေစာေစာယူေလ အတန္ဆံုးျဖစ္ေလတာကေတာ့ Flame Guard ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ Level 7 အေရာက္မွာ ဂိတ္ဆံုးယူသင့္ပါတယ္။ 500 Magical Damage အထိ ကာကြယ္ေပးႏုိင္တဲ့အျပင္ 400 AoE အတြင္းမွာ တစ္စကၠန္႔ကို 60 Damage ထိၿပီး ၾကာခ်ိန္စကၠန္႔ ၂၀ ရွိပါတယ္။ Radiance လို Item မ်ိဳးေတာင္ တစ္စကၠန္႔ကို 50 Damage ပဲ ထိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့စကၠန္႔ ၂၀ မျပည့္ခင္မွာ Flame Guard ေပၚ 500 Magic Damage ထပ္ ပိုၿပီး သက္ေရာက္ခဲ့မယ္ဆုိရင္ေတာ့ Flame Guard လည္း ကြဲသြားၿပီး မီးေလာင္တဲ့ Dps (Damage per Second) ပါ ေပ်ာက္သြားမွာပါ။ Flame Guard နဲ႔ ဆင္တူတဲ့ Pipe of Insight ဟာ 400 Magic Damage ကိုပဲ ကာကြယ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေစာပိုင္းမွာ ပိုက္ဆံတစ္ျပားမွမကုန္ဘဲ Radiance ေရာ Pipe ေရာစပ္ထားသလို အက်ိဳးရွိမယ့္ Flame Guard ကို မ်ားမ်ားယူထားတာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။
Ultimate Fire Remnant ကေတာ့ အေပၚမွာေျပာထားသလုိပဲ အေျခအေန ၃ မ်ိဳးေပၚ မူတည္ၿပီး အသံုးျပဳပံုေတြေျပာင္းလဲသြားႏိုင္ပါတယ္။ Professional Player ေတြ အသံုးျပဳတဲ့ပြဲေတြမွာ အမ်ားဆံုးေတြ႕ရတဲ့ ပံုစံကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွအရိပ္ကို တစ္ရိပ္ထက္ပိုၿပီးတစ္ၿပိဳင္တည္း မသံုးတဲ့အခ်က္ပါပဲ။ တစ္ဖက္အသင္းကို Ganking လုပ္ဖုိ႔အတြက္ ရန္သူ႔အသင္းသားေတြၾကားထဲကို Remnant တစ္ခုပစ္ထည့္ၿပီး ေျပးဝင္တဲ့ပံုစံနဲ႔ အေျခအေနကို လုိက္ၿပီးမွ ေနာက္ထပ္ Remnant ေတြကို ဆက္သံုးတာမ်ိဳးကို ေတြ႕ရေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ Battle နဲ႔ေဝးၿပီး Farm ေနတဲ့အခ်ိန္မွာလည္း အေပၚမွာေျပာထားခဲ့သလုိမ်ိဳး အရိပ္တစ္ရိပ္ခ်န္ထားၿပီး စိတ္ခ်လက္ခ် ပိုက္ဆံရွာတဲ့ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ Foundation ျပန္ၿပီး ေသြးျဖည့္ဖို႔အတြက္ အရိပ္ခ်ထားခဲ့ၿပီး Portal နဲ႔ ျပန္၊ Foundation မွာ လုပ္စရာရွိတာေတြလုပ္ၿပီးမွ Remnant ရွိရာကို ျပန္လာတဲ့ပံုစံက အေတြ႕ရအမ်ားဆံုး ပံုစံေတြပါပဲ။ သူ႔ရဲ႕ 200 Damage က အဓိကအခ်က္ မဟုတ္ပါဘူး။ ၃၅ စကၠန္႔ကို Remnant တစ္ခုျပန္ျပည့္ၿပီး ကိုယ္လႊတ္ထားတဲ့ Remnant တစ္ခုဟာ ၄၅ စကၠန္႔အထိ အခ်ိန္ၾကာပါတယ္။ ဒီမွာအေရးႀကီးတဲ့အခ်က္က မိမိလႊတ္ထားတဲ့ Remnant ဆီကို အေရာက္သြားဖုိ႔ ၀.၄ စကၠန္႔ၾကာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္သြားမယ့္အရိပ္က နီးေနမယ္ဆိုရင္ သြားတဲ့ႏႈန္းေႏွးၿပီး ေဝးေလျမန္ေလ ျဖစ္ရတဲ့အခ်က္ပါပဲ။ ေနာက္တစ္ခုက သင္ကအရိပ္ ၃ ခုတစ္ၿပိဳင္တည္းသံုးထားမယ္ဆိုရင္ သင္ေနာက္ဆံုးခ်ထားတဲ့ Remnant ဆီကိုသြားၿပီး ေနာက္ဆံုး Remnant အေရာက္မွာ ရပ္သြားပါလိမ့္မယ္။
Item Build
Phase Boots, Bracer, Bottle ကေတာ့ အေျခခံလိုအပ္တဲ့ Item ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ Bottle ကေတာ့ Hp ေရာ Mana ပါနည္းတဲ့ Xin လုိ Hero မ်ိဳးအတြက္ ၁၅ မိနစ္မတုိင္ခင္မွာ အလြန္အသံုးတည့္တဲ့ အတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။ Xin လ႔ိုစဥ္းစားလုိက္တာနဲ႔ သူ႔အတြက္ စဥ္းစားေပးရမယ့္ Item ေတြက သတ္မွတ္ၿပီးသားျဖစ္ပါတယ္။ အေၾကာင္းက သူ႔ရဲ႕ Sleight of Fist ေၾကာင့္ပါပဲ။ Desolator စပ္မယ္ဆုိရင္ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္းမွာ 550 AoE အတြင္းမွာရွိတဲ့ Enemy unit အားလံုးကို 7 armor စီေလွ်ာ့ၿပီး တုိက္ခုိက္ႏိုင္မွာပါ။ Mjollnir, Daedalus တုိ႔ဟာ Basher လုိမ်ိဳး Cooldown ထည့္သြင္း တြက္ခ်က္တာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ မ်ားမ်ားခုတ္ႏိုင္ေလ၊ Chain ထြက္ဖုိ႔၊ Critical တက္ဖု႔ိျဖစ္ႏုိင္ေျခ မ်ားေလပါပဲ။ ဒါ့အျပင္ Daedalus ဟာ သီးျခားဆီသက္ေရာက္တဲ့ Pseudo Random ပံုစံနဲ႔ တြက္ခ်က္တာျဖစ္လုိ႔ Professional Player ေတြကိုယ္တုိင္ Daedalus ႏွစ္ခု ထည့္ၿပီးကစားတာျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္လုိ႔ Battle Fury ေတြ အမ်ားႀကီးစပ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ၃ ေခ်ာင္းထက္ပိုၿပီး မစပ္သင့္ပါဘူး။ အေၾကာင္းက ပထမတစ္လက္အတြက္ Cleave 35 % ၊ ဒုတိယတစ္လက္အတြက္ စုစုေပါင္း Cleave 70 % ရရွိမွာျဖစ္ၿပီး တတိယေျမာက္ တစ္လက္ကို ထပ္စပ္လုိက္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ ေနာက္ထပ္ Cleave 17.5% ပုိရမွာျဖစ္လုိ႔ စုစုေပါင္း 70 + 17.5 = 87.5% Cleave အထိ ရသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေလးလက္စပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ 4350 Gold ရင္းၿပီး ေနာက္ထပ္ Cleave 11.67 % ပဲ ထပ္ရေတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Battle Fury ၄ လက္အစား Critical တက္မယ့္ Item ေတြ ထည့္လုိက္ရင္ ပိုအသံုးတည့္မွာ အေသအခ်ာပါပဲ။
Item အျပည့္အေနနဲ႔ Pro ေတြ အႀကိဳက္ပံုစံနဲ႔ဆိုရင္ေတာ့ Boots of Travel, 2 x Battle Fury, 2 x Daedalus နဲ႔ Divine Rapier တို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ (Xin ကုိ Arcane Boots + Dagon lvl 5 စပ္ၿပီး Semi-carry ပံုစံ၊ Power Treads + Mjollnir စပ္ၿပီး Pusher ပံုစံနဲ႔ ကစားရင္လည္း သင့္ေတာ္တယ္ဆုိေပမဲ့ ကိုယ့္ကစားကြက္နဲ႔ သင့္ေတာ္မွ စမ္းသပ္ၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္။)
Counter fof Xin
Ember Spirit ရဲ႕အဓိကအားနည္းခ်က္ကေတာ့ သူ႔ရဲ႕ Ability ေတြေပၚကို မွီခုိေနရတဲ့အခ်က္ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ Ember Spirit ကို Ability မသံုးႏုိင္ေအာင္ ဟန္႔တားႏုိင္ျခင္းဟာ အေကာင္းဆံုး Counter လုပ္နည္းတစ္ခုလုိ႔ ေျပာလုိ႔ရပါတယ္။ Silence Ability ပါတဲ့ Hero ေတြနဲ႔ Orchid ဟာ Xin ကို အေႏွာင့္အယွက္ေပးဖို႔ အေကာင္းဆံုးအရာေတြပါပဲ။
ဒီ Suggestion ကို ၿပီးျပည့္စုံတဲ့ Suggestion လုိ႔ မဆိုလုိပါဘူး။ မိမိပိုင္ႏုိင္တဲ့ ကစားကြက္သာလ်င္ မိမိအတြက္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ပတ္မွာ လက္ရွိ ကမၻာ႔အႏွံ႔အျပားက လူအမ်ား စိတ္ဝင္စားလ်က္ရွိတဲ့ The International DotA 2 Championship The Compendium Book အေၾကာင္းနဲ႔ အဆိုပါစာအုပ္ကဘာေၾကာင့္ ၁၁ ရက္အတြင္းမွာ Valve Corporation ကို ကမၻာ႔စံခ်ိန္တင္ အျမတ္အစြန္း အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၈ သန္းရရွိေစခဲ့သလဲဆိုတဲ့ အခ်က္အလက္ အခ်ိဳ႕ကို ေဆြးေႏြးတင္ဆက္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
yahooyeeha
သင္ဒါကို သိပါသလား?
Searing Chains မွာ mini stun ပါဝင္တဲ့အတြက္ Town Portal အပါအဝင္ Channeling Ability ေတြ အားလံုးကို ပ်က္ေစပါတယ္။
ref: Internet Journal