Friday, June 13, 2014
ဆုိရွယ္မီဒီယာေပၚမွာ အေရာင္းအဝယ္ လုပ္သင့္သလား
Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)
ဆုိရွယ္မီဒီယာလို႔ ဆုိေပမယ့္ အမ်ားစု သိၾကမွာက ေဖ့စ္ဘြတ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ ဆုိတဲ့ အရာကို အသံုးျပဳေနတဲ့ ျမန္မာလူမ်ိဳးဟာ သန္းဂဏန္းအထိ ရွိလာေနျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိန္တုန္းက ဘာရယ္မဟုတ္ အေပ်ာ္တမ္း သံုးၾက ေပမယ့္ ယခုေနာက္ပိုင္းမွာ Commercially အသံုးျပဳလာၾကတာကို ျမင္ေတြ႔ ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ဥပမာ - ေဖ့စ္ဘြတ္ ကေန အေရာင္းအဝယ္ ျပဳလုပ္ျခင္း၊ ဖုန္းနဲ႔ အိုင္တီ ဆိုင္ရာ ဆက္စပ္ ပစၥည္း မ်ားကို ေရာင္းဝယ္ဖို႔ အတြက္ ေတြ႔ဆံု ေျပာဆုိျခင္းတို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ေဖ့္စဘြတ္ဟာ အမ်ားစု အားကိုးလာတဲ့ Platform တစ္ခု ျဖစ္လာ ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ယံုၾကည္မွုကလည္း တုိးလာ သလို၊ Facebook အေပၚ ကိုးကြယ္မွုလည္း တုိးလာ ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ေဖ့စ္ဘြတ္ ကေန ျမင္သမွ်၊ ေတြ႔သမွ်ဟာ အားလံုး အမွန္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္လို႔ လက္ခံ လာသူမ်ား ရွိလာျပီး ေကာလဟာလ ဆုိတာ အလြယ္တကူ လြင့္လို႔ ရတဲ့ ေနရာ တစ္ခု ျဖစ္လာ ပါတယ္။ အေၾကာင္း ကေတာ့ ယံုၾကည္သူ မ်ားလာလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ယင္းသုိ႔ ျဖစ္လာမွု က ေဖ့စ္ဘြတ္ကို လူေနမွု ဘဝ မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္း မ်ား ေတြ႔ဆံု ႏွီးေႏွာရန္ မဟုတ္ပဲ စီးပြားေရး ဆန္ဆန္ အသံုးျပဳလာျခင္း တို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ ျဖစ္လာမယ့္ Side effect အမ်ိဳးမ်ိဳးကုိ သိထားလို႔ အသံုးျပဳတယ္ ဆုိတာ ေကာင္းေပမယ့္ ဖြံ႔ျဖိဳးတိုးတက္ဆဲ ႏုိင္ငံေတြမွာ ဒါဟာ အခက္အခဲ ျဖစ္လာ ႏိုင္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံလို အိုင္တီ ဆုိင္ရာ၊ အင္တာနက္ ဆိုင္ရာ ေတြးေခၚ သိျမင္မွု နည္းေနေသးတဲ့ ႏိုင္ငံမွာဆုိရင္ ပိုလို႔ေတာင္ အႏၱရာယ္ ရွိလာ ပါတယ္။
ယင္း အေၾကာင္း အရာကို www.motors.com.mm ရဲ႕ MPNA ပြဲ တစ္ခုမွာ ကိုေအာင္ခမ္းက မွ်ေဝ သြားျခင္း ျဖစ္ပါတ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ မီဒီယာမ်ား အေနနဲ႔လည္း ယင္းနဲ႔ ပက္သက္လို႔ အသိပညာ ေပးျခင္း၊ ဗဟုသုတ ေပးျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္း www.yoyarlay.com မွာ အယ္ဒီတာ မွလည္း မွ်ေဝသြားခဲ့ ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ အိုင္တီနဲ႔ ဆုိရွယ္မီဒီယာ ဆိုင္ရာ အေျခခံတဲ့ ဗဟုသုတ မ်ားကို ကိုယ္တိုင္ ေလ့လာ ထားရန္ လိုအပ္ ပါေသးတယ္။
Aung Ko Htet (Myanmar IT Knowledge)
0 comments:
Post a Comment