Powered by Blog - Widget

Tuesday, May 13, 2014

Luxuryတန္း၀င္ Mercedes-Benz E350 2014



Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)



အရင္တုန္းက Mercedes-Benzရဲ႕ E Classအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့ဖူးပါၿပီေနာ္၊ Luxuryတန္း၀င္ ေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ဒီဇိုင္းပိုင္း ဆြဲေဆာင္မႈ ေကာင္းတဲ့ အေၾကာင္းေတြ၊ အင္ဂ်င္ပိုင္း သင့္တင့္တဲ့ အခ်က္ေတြ ဘာေတြေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ အရင္ ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္ခဲ့တာက ပင္မ ေမာ္ဒယ္ခြဲ ျဖစ္တဲ့ E Classကိုပဲ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က E Classရဲ႕ လက္ခြဲ E350နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးခ်င္ပါတယ္။ သူက အင္ဂ်င္ပိုင္း အရြယ္ႀကီးမားတယ္၊ ေနာက္ဆက္တြဲ ရလဒ္ အျဖစ္ စြမ္းေဆာင္ရည္ ျမင့္မားလာတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ဆီစားႏႈန္းေတာ့ မ်ားသြားတယ္၊ အရြယ္အႀကီးစား ဆီဒင္ အျဖစ္ ဖန္တီးထားတယ္၊ ေနာက္ဆက္တြဲ ရလဒ္ အျဖစ္ အတြင္းခန္း က်ယ္၀န္းလာတယ္၊ ၀န္တင္ေဆာင္ႏုိင္မႈ မ်ားလာတယ္၊ ဒါေပမယ့္ Cityလမ္းေၾကာင္းေတြ အတြက္ အနည္းငယ္ အခက္အခဲ ရွိလာမယ္။ ဒီလိုပါပဲ… အျပစ္နဲ႔ မကင္းေပ…ဒြန္တြဲေနတဲ့.. အျဖစ္ေတြ ဆိုၿပီး ကိုငွက္သီခ်င္းကို Copyလုပ္ၿပီး ဆိုလို႔ေတာင္ ရပါေသးတယ္။ ကဲ..ထားပါေတာ့၊ ဘယ္လိုေတြ ဒြန္တြဲေနတယ္ ဆိုတာကို တစ္ခ်က္ခ်င္းစီ ၾကည့္သြားရေအာင္ပါေနာ္။

ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အေကာင္းျမင္၀ါဒ…
------------------------------------
အရင္ဆံုး ျမင္မိတဲ့ အခ်က္က အင္ဂ်င္ပိုင္း ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ၃.၅လီတာသံုး V6အင္ဂ်င္ကို တပ္ဆင္ထားတာေၾကာင့္ စြမ္းေဆာင္ရည္ပိုင္းက လံုေလာက္ပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ V8အျဖစ္နဲ႔ပါ ထုတ္လုပ္ထားတာက ေရြးခ်ယ္စရာ ပိုမို မ်ားျပားသြားေစတဲ့ သေဘာပါ။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ အျမင္အရေတာ့ V6အင္ဂ်င္ပိုင္းမွာ ဒီဇယ္ဆီ စနစ္သံုးကို ပိုၿပီး သေဘာက်မိပါတယ္။ အတြင္းခန္း တည္ေဆာက္ထားရွိပံု ေကာင္းမြန္တယ္၊ လံုၿခံဳေရး စနစ္ ဆိုင္ရာ Featureေတြ စံမီတယ္၊ မ်ားျပားတယ္၊ ဆီဒင္ တစ္စီးအတြက္ လံုေလာက္ သင့္ေတာ္တဲ့ တပ္ဆင္ထားရွိမႈေတြ တပ္ဆင္ထားတယ္၊ အပူေပးထိုင္ခံုစနစ္ေတြလည္း တပ္ဆင္ထားတယ္၊ Autoစနစ္နဲ႔ ျဖစ္ေပမယ့္ အရွိန္ျမွင့္တင္ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မႈ ေကာင္းမြန္တယ္။ ေနာက္ၿပီး V6အင္ဂ်င္တပ္မွာေရာ၊ V8အင္ဂ်င္တပ္မွာပါ သင့္ေလ်ာ္ေကာင္းမြန္တဲ့ ဆီစားႏႈန္း ေတြ႔ရတယ္။

ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အဆိုးျမင္၀ါဒ…
--------------------------------
တျခား ေစ်းကြက္၀င္ ၿပိဳင္ဖက္ ကားေမာ္ဒယ္ေတြနဲ႔ စာရင္ ဒီဇိုင္းပိုင္းက Sportမဆန္တာေၾကာင့္ ရုပ္ထြက္ပိုင္းက အားေပ်ာ့တယ္လို႔ ထင္မိပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး V6အင္ဂ်င္တပ္ ေမာ္ဒယ္အတြက္ ပ်မ္းမွ် ဆီစားႏႈန္းက ဆီတစ္ဂါလံကို ၂၅မိုင္ ျဖစ္ေနေပမယ့္ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ဆီတိုင္ကီက ၂၁.၁ဂါလံ ဆံ့တယ္ဆိုေတာ့ နည္းနည္း ႀကီးေနသလုိပါပဲ၊ ကၽြန္ေတာ့္ အျမင္အရေတာ့ ဆီတိုင္ကီပိုင္းကို နည္းနည္း ေသးၿပီး ေနာက္ဖက္ ၀န္တင္ခန္းကို ပိုက်ယ္ေအာင္ ဖန္တီးသင့္တယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုး တစ္ခ်က္က အရွိန္ျမွင့္တင္ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မႈ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ E350ရဲ႕ အရွိန္ျမွင့္တင္ႏုိင္မႈက ပံုမွန္ အေနအထားပဲ ျဖစ္တာေၾကာင့့္၊ ဒီထက္ ပိုမို ေကာင္းမြန္တဲ့ အရွိန္ျမွင့္တင္ႏိုင္မႈ ျဖစ္သင့္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

မ်က္စိေရွ႕က အပ်ိဳႀကီး…
--------------------------
ေခါင္းစဥ္ေလးကို တစ္မ်ိဳးတစ္မည္ ေျပာင္းတပ္ထားလို႔ အံ့ၾသသြားပါသလား၊ တစ္မ်ိဳးေတာ့ မထင္လိုက္ပါနဲ႔။ ဒီလိုပါ၊ E350က အရြယ္အႀကီစား ဆီဒင္ ျဖစ္တာေၾကာင့္ လူေတြလို ဆိုရင္ အသက္သံုးဆယ္ေက်ာ္ Sizeျဖစ္သြားတာေၾကာင့္ အပ်ိဳႀကီးလို႔ ဆိုလိုက္တာပါ။ အင္း..ဆက္ေျပာရမယ္ဆိုရင္ ဒီအပ်ိဳႀကီးမွာ One Set အကီ်ၤက လူႀကိဳက္မ်ားတဲ့ အနက္ေရာင္၊ ေငြေရာင္၊ အျဖဴေရာင္ေတြ အပါအ၀င္ စုစုေပါင္း ၁၇ေရာင္ထိေအာင္ ရွိတာေၾကာင့္ တစ္မ်ိဳး မႀကိဳက္ရင္ ေနာက္တစ္မ်ိဳး စိတ္ႀကိဳက္ေရြးခ်ယ္ႏိုင္မွာပါေနာ္။ အဲ…ၿပီးေတာ့ တိုးတိုး တိတ္တိတ္ေျပာရမယ္ဆိုရင္ အတြင္းပိုင္းက သားေရ၊ အထည္၊ Plasticဦးစားေပးေတြ အျဖစ္နဲ႔ ဖန္တီးထားတဲ့ ဒီဇိုင္း ၉မ်ိဳး ရွိ္ေသးတယ္ဗ်…ေနာ။ အလံုးအထည္ကလည္း ၾကည့္ဦးေလ၊ အလ်ားက ၁၆ေပကို သံုးစိတ္ပဲ ေလ်ာ့တယ္ဆိုတဲ့ အတိုင္းအထြာက နည္းလားဗ်ာ၊ ၿပီးေတာ့ မ်က္ႏွာစာ အက်ယ္က ၆ေပနဲ႔ ၁လက္မ၊ အျမင့္က ၄ေပနဲ႔ ၁၀လက္မကို တစ္စိတ္ေလ်ာ့ ဆိုတာေတြက မ်က္စိထဲ ျမင့္ၾကည့္စမ္းပါဗ်ာ၊ ဒီ အပ်ိဳႀကီးက ေတာင့္ေတာင့္တင္းတင္း၊ ေျဖာင့္ေျဖာင့္စင္းစင္းႀကီးဗ်..ေနာ။ ကိုယ္ထည္နဲ႔ ေျမျပင္ရဲ႕ ကင္းလြတ္ႏိုင္မႈက Luxuryဆိုေတာ့ ပမာဏနည္းတယ္၊ ဒီေတာ့ အပ်ိဳႀကီးက ႏုႏုေလးပဲ ေနမွာေနာ္၊ ခေယာင္းလမ္းေတြကိုေတာ့ မေလွ်ာက္ေရးခ်၊ မေလွ်ာက္ပဲ။ အတြင္းခန္းေတြက ေရွ႕ဖက္ခန္း ၅၈လက္မနီးပါးနဲ႔ ေနာက္ဖက္ခန္း ၅၇လက္မ နီးပါးေတြ ျဖစ္ၿပီး အပ်ိဳႀကီးရဲ႕ အေလးခ်ိန္က ေပါင္ ၃၈၀၀ေက်ာ္တာေၾကာင့္ အစားႀကီးမယ့္ပံုပါပဲ။

အပ်ိဳႀကီးရဲ႕ ေျခလွမ္း…
------------------------
ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတဲ့ အပ်ိဳႀကီးက လူေကာင္သာ ႀကီးတာ စိတ္ကေတာ့ ျမန္တယ္ဗ်။ ၃.၅လီတာသံုး V6အင္ဂ်င္ကို တပ္ထားတာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ လည္ပတ္အား ၃၅၀၀မွာ ရုန္းအားက ၂၇၃ေပ-ေပါင္ ဆိုတာက ပံုမွန္ထက္ နည္းတယ္လို႔ ထင္ရေပမယ့္ စြမ္းအင္ ထြက္ရွိမႈက ျမင္းေကာင္ေရ ၃၀၂ေကာင္အား ဆိုတာကေတာ့ အပ်ိဳႀကီး ဘယ္ေလာက္ ေျခလွမ္းသြက္မယ္ဆိုတာ ရိပ္မိေစပါတယ္။ အင္ဂ်င္ရဲ႕ အျမန္ဆံုး လည္ပတ္ႏိုင္မယ့္ ႏႈန္းက တစ္မိနစ္ကုိ အပတ္ေရ ၆၅၀၀ဆိုတာကေတာ့ နည္းနည္း မ်ားသလိုပါပဲေနာ္။ ေနာက္ဘီးယက္ စနစ္ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ Transmissionအပုိင္းက Autoစနစ္နဲ႔ သြားမွာ ျဖစ္သလို စုစုေပါင္း သံုးႏုိင္မယ့္ ဂီယာခ်က္က ၇ခ်က္ ျဖစ္တာေၾကာင့္ နယ္ေ၀းသြားလာမႈေတြ အတြက္လည္း အဆင္ေျပေစႏိုင္ပါတယ္။ အျမန္ႏႈန္း ျမွင့္တင္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မႈႏႈန္းက တစ္နာရီ မိုင္၆၀ႏႈန္းကို အခ်ိန္ ၆.၅ စကၠန္႔ပဲ ဆုိတာက Autoစနစ္နဲ႔ သြားတဲ့ အပ်ိဳႀကီး အတြက္ ေျခလွမ္းသြက္တယ္လို႔ ဆိုႏိုင္္တဲ့ အေနအထားပါ။

အပ်ိဳႀကီးအတြက္ မိတ္ကပ္ဖိုး…
--------------------------------
ခႏၶာကိုယ္ လွလွ၊ ေျခလွမ္း ၾကြၾကြ အပ်ိဳႀကီး အတြက္ မိတ္ကပ္ဖိုးေငြကေတာ့ မကုန္မျဖစ္ပါပဲ၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ အပ်ိဳႀကီးက အလွမက္တာေၾကာင့္ မိတ္ကပ္မွ မလိမ္းရရင္ တစ္လက္မေတာင္ မေရြ႕ဘူး ဆိုတာေၾကာင့္ပါ။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခုေကာင္းတာက အပ်ိဳႀကီးက မိတ္ကပ္ဖိုး ေငြမ်ားမ်ား မေတာင္းတာပဲ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ သူ႔က မိတ္ကပ္ တစ္ခ်က္ကို ပ်မ္းမွ် ၂၅မိုင္ေလာက္ထိေအာင္ သြားမွာပါတဲ့။ Cityအတြက္ ဆိုရင္ မိုင္၂၀နဲ႔ Highwayအတြက္ဆိုရင္ မိုင္ ၃၀ထိေအာင္ သြားမယ္ဆိုတဲ့ ႏႈန္းကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို စိတ္၀င္စားစရာပါေနာ္။ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ဆီတိုင္ကီကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ စုစုေပါင္း ၂၁ဂါလံေက်ာ္ထိေအာင္ ဆံ့၀င္မွာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ေျပာခဲ့ၿပီးသလို တိုင္ကီက နည္းနည္း ႀကီးေနသလိုပါပဲ။

အပ်ိဳႀကီးရဲ႕ သစၥာ…
---------------------
သစၥာနဲ႔ တူတဲ့ ယံုၾကည့္စိတ္ခ်ရမႈ အပိုင္းမွာေတာ့ အပ်ိဳႀကီးက အမွတ္ျပည့္ပါပဲ။ တစ္ေယာက္ဆို တစ္ေယာက္၊ ပိေတာက္ဆို ပိေတာက္ပဲလို႔ ဆိုႏုိင္ေလာက္ေအာင္ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ႏိုင္တာ ေတြ႔ရမွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ဘရိတ္ပိုင္းမွာ ABSစနစ္ကို တပ္ဆင္ထားသလို အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္အပိုင္းမွာလည္း ေရွ႕ခန္း ေဘးဘက္ အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္၊ ေရွ႕ဖက္ တင္ပါးဆံုပိုင္း ဆိုင္ရာ အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္၊ ေဘးဘက္ အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္နဲ႔ ယာဥ္ေမာင္းဆိုင္ရာ ဒူးေခါင္းပိုင္း အသက္ကယ္ေလအိတ္စနစ္ေတြ ပါ၀င္တာေၾကာင့္ အျပည့္အစံုပါပဲေနာ္။ Stabilityနဲ႔ Tractionတို႔လို အကူစနစ္ေတြလည္း သံုးႏိုင္မွာ ျဖစ္သလို သက္ေတာင့္သက္သာ လိုက္ပါစီးနင္းႏိုင္ဖို႔ အတြက္ Cruise Controlလို စနစ္လည္း တပ္ဆင္ထားပါေသးတယ္။ ဘရိတ္ပိုင္း ထိန္းခ်ဳပ္ရပ္တန္႔ႏိုင္မႈကို ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ႏႈန္းနဲ႔ သြားလာေနရင္းကေန ရပ္တန္႔မယ္ဆုိရင္ အကြာအေ၀း ၁၂၁ေပ ယူမွာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ နည္းနည္းေလး မ်ားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ E350 4Matic Wagonကေတာ့ ၁၀၉ေပပဲ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ဒီအပ်ိဳႀကီးကေတာ့ ေျခမမ်ားဘူးလို႔ ဆိုရမွာပါ။ 
 






ref: လင္းထက္ (IA)

0 comments:

Post a Comment