Powered by Blog - Widget

Sunday, May 11, 2014

၂၀၁၃ခုႏွစ္ထဲမွာ အေရာင္းရဆံုး ကားတစ္စင္း Ford Focus 2013



Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)



မၾကာေသးခင္ကပဲ ထုတ္ျပန္လိုက္တဲ့ စစ္တမ္းေတြအရ အေမရိကန္ ကားကုမဏီ Fordက ဒီႏွစ္ထဲမွာ ေရာင္းအား အေကာင္ဆံုး ထိပ္ဆံုးစာရင္း၀င္ ကားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ႏိုင္ခဲ့တာ ေတြ႔ရၿပီး အဲဒီထဲမွာ အခု ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္ေပးမယ့္ Focusလည္း ပါ၀င္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ထိပ္ဆံုး ၁၀စီး စာရင္း ၀င္ခဲ့တာေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ Forbesက ထုတ္ျပန္တဲ့ ေရာင္းအား အေကာင္းဆံုး ကားအစီး၂၀စာရင္းမွာ ပါ၀င္လာခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္က ဒီေလာက္ႀကီး ေလာက္ေလာက္လားလား မဟုတ္ေပမယ့္ ပံုမွန္ ေလးလံုးထိုး အင္ဂ်င္တပ္ ကားတစ္စီးအတြက္ေတာ့ ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဒီဇိုင္းအပိုင္းကလည္း တည္တည္ၿငိမ္ၿငိ္မ္နဲ႔ ဆြဲေဆာင္မႈ ရွိတာ ေတြ႔ရတာေၾကာင့္ Focusရဲ႕ အေသးစိတ္ အေၾကာင္းအရာေေလးေတြကို ဆက္ၾကည့္ရေအာင္ေနာ္။


အားသာခ်က္
--------------
ကၽြမ္းက်င္ ကားေ၀ဖန္ သံုးသပ္သူေတြေျပာတဲ့ အဓိက အားသာခ်က္ကေတာ့ လက္ကိုင္ အပိုင္းျဖစ္ၿပီး ၿမိဳ႕တြင္း လမ္းေၾကာင္းေတြမွာ ေမာင္းႏွင္ဖို႔ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးထားတာ ေတြ႔ရတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ကုိယ္ထည္ အပိုင္းရဲ႕ ေတာင့္တင္းမႈနဲ႔ ေနာက္ဆက္တြဲ စီးနင္းရ သက္ေတာင့္သက္သာ ရွိမႈေတြ ေကာင္းမြန္သလို အတြင္းပိုင္း အျပင္အဆင္ေတြကလည္း ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ေရြးခ်ယ္စရာ Gradeအေရအတြက္ မ်ားမ်ား ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ထားတာ ေတြ႔ရတာေၾကာင့္ စိတ္ႀကိဳက္ ေရြးခ်ယ္ ၀ယ္ယူႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္ပိုင္း တည္ေဆာက္ထားရွိမႈကို ၾကည့္မယ္ ဆိုရင္လည္း အသံထြက္ႏႈန္းကအစ ေကာင္းမြန္တာ ေတြ႔ႏိုင္သလို တည္ၿငိမ္တယ္၊ ညင္သာတယ္၊ အဆင့္ျမွင့္တင္ႏိုင္မႈ ရွိမယ္၊ နည္းပညာေကာင္းမြန္တယ္ စတဲ့ အားသာခ်က္ေတြ ပါရွိတာ ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။ 
 

အားနည္းခ်က္
---------------
အားနည္းခ်က္ အပိုင္းကေတာ့ ကားမွာ ထည့္သြင္းထားတဲ့ နည္းပညာဆိုင္ရာ စနစ္ေတြက အရင္က ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်ခဲ့တဲ့ ကားေတြက စနစ္ေတြနဲ႔ အနည္းငယ္ ကြာျခားခ်က္ ရွိေနတာေၾကာင့္ ခ်က္ခ်င္း အကၽြမ္းတ၀င္ ျဖစ္ဖို႔ ခက္ခဲတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေနာက္ဖက္ ခရီးသည္တင္ခန္းက ေျခေထာက္ေနရာအတြက္ အနည္းငယ္ က်ဥ္းေျမာင္းတာေၾကာင့္ အရပ္ရွည္တဲ့ သူေတြအတြက္ေတာ့ စဥ္းစားစရာ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ Autoစနစ္ Transmissionအပိုင္း အနည္းငယ္ အားနည္းတာ ေတြ႔ႏုိင္ပါတယ္။ 
 


အေရာင္နဲ႔ ကိုယ္ထည္
------------------------
အေရာင္ အပိုင္းမွာေတာ့ အျပင္ဘက္ကို ၄မ်ိဳး ေရြးခ်ယ္ ၀ယ္ယူႏို္င္မွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အတြင္းဘက္ကေတာ့ သားေရနဲ႔ အေရာင္စပ္ ႏွစ္မ်ိဳး ေရြးခ်ယ္စရာ ရွိ္ပါတယ္။ အျပင္ဘက္ ေရြးခ်ယ္ႏုိင္မယ့္ အေရာင္ေတြကေတာ့ သတၱဳခဲေရာင္၊ အျဖဴႏွစ္ေရာင္၊ မီးခိုးေရာင္နဲ႔ အနက္ေရာင္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္ထည္ အပိုင္းမွာေတာ့ အလ်ားက ၁၄ေပနဲ႔ ၁၁လက္မ နီးပါးရွိမွာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ပံုမွန္ထက္ေတာင္ အနည္းငယ္ အလ်ားရွည္ခ်င္ပါေသးတယ္။ ဒီေတာ့ ေနာက္ဖက္ ၀န္တင္ခန္းမွာ ပိုမို က်ယ္၀န္းေအာင္ ဖန္တီးထားတာမ်ိဳး ေတြ႔ရမွာ ျဖစ္ၿပီး မ်က္ႏွာစာ အက်ယ္က ၆ေပနီးပါးေတာင္ ရွိမွာပါ။ ကားရဲ႕ အျမင္က ၄ေပနဲ႔ ၁၀လက္မနီးပါး ရွိမွာ ျဖစ္လို႔ ပံုမွန္ အတိုင္းအတာေလာက္ ဆိုေပမယ့္ ေျမျပင္နဲ႔ ကင္းလြတ္ပမာဏက ၅လက္မ၀န္းက်င္ပဲ ျဖစ္လို႔ လမ္းၾကမ္းေတြမွာေတာ့ ေမာင္းႏွင္လို႔ ရႏိုင္မွာ မဟုတ္သလို ကားတစ္စီးလံုးရဲ႕ အေလးခ်ိန္ကေတာ့ ေပါင္ ၃၀၀၀နီးပါးရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
 
အင္ဂ်င္
--------
တပ္ဆင္ထားတဲ့ အင္ဂ်င္ကေတာ့ ၂.၀လီတာသံုး ေလးလံုးထိုး အင္ဂ်င္ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ေမာ္ဒယ္ ျမင့္ကားတစ္စီး အတြက္ V Typeအင္ဂ်င္ တပ္ဆင္မထားတာေတာ့ အားနည္းပါတယ္။ အင္ဂ်င္က ထုတ္လုပ္ေပးႏိုင္မယ့္ စြမ္းအင္ ပမာဏက ျမင္းေကာင္ေရ ၁၆၀ေကာင္အား ျဖစ္ၿပီး သူ႔ရဲ႕ ရုန္းအားက ၁၄၆ေပ-ေပါင္ ျဖစ္လို႔ အင္ဂ်င္ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ကိုေတာ့ အသိအမွတ္ မျပဳလို႔ မရပါဘူး။ အင္ဂ်င္ရဲ႕ အျမန္ဆံုး လည္ပတ္ႏုိင္မယ့္ လည္ပတ္အားက တစ္မိနစ္ကို အပတ္ေရ ၆၅၀၀ျဖစ္လို႔ ပံုမွန္ပါပဲ။

အျမန္ႏႈန္း ျမွင့္တင္ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မႈ အပိုင္းမွာေတာ့ Focusရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္က တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ႏႈန္းကိင အခ်ိန္ ၆စကၠန္႔ ၀န္းက်င္ ယူမွာ ျဖစ္ၿပီး အျမန္ဆံုး ေမာင္းႏွင္ႏိုင္မယ့္ ႏႈန္းက တစ္နာရီ မိုင္ ၁၄၀၀န္းက်င္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီႏႈန္းထားေတြက ပံုမွန္ ေလးလံုးထိုး အင္ဂ်င္တပ္ ကားတစ္စီး အတြက္ လိုပ္အပ္ခ်က္ထက္ေတာင္ ပိုၿပီး စြမ္းေနတာ ျဖစ္သလို ေရွ႕ဘီးယက္စနစ္္နဲ႔ Focusဟာ Manualစနစ္နဲ႔ ဂီယာ ၅ခ်က္ကို သံုးၿပီး ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဆီစားႏႈန္း
-----------
Focusရဲ႕ ကိုယ္ထည္မွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ဆီတိုင္ကီရဲ႕ ဆန္႔၀င္ပမာဏက ၁၂.၄ဂါလံ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ဆီစားႏႈန္းက ပ်မ္းမွ် မိုင္ ၃၀ဆိုေတာ့ ခရီးေ၀းသြားတတ္သူေတြ အတြက္လည္း အဆင္ေျပေစႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ၿမိဳ႕တြင္းလမ္းေၾကာင္းေတြမွာ Focusရဲ႕ ဆီစားႏႈန္းက ဆီတစ္ဂါလံကို ပ်မ္းမွ် ၂၆မိုင္ႏႈန္းနဲ႔ အေ၀းေျပး လမ္းမေတြေပၚမွာ ဆိုရင္ ၃၆မိုင္ေလာက္ထိေအာင္ စီးနင္းႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Feature
---------
ဒီအပို္င္းမွာေတာ့ ေရွ႕ခံုေတြမွာ အနိမ့္အျမင့္ စိတ္ႀကိဳက္ ခ်ိန္ညွိႏိုင္မယ့္ စနစ္ ပါ၀င္သလို ေနာက္ဖက္ခံုေတြက ေခါက္ၿပီး သိမ္းလို႔ရေအာင္ ဖန္တီးထားပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး တံခါးေတြကို Remoteနဲ႔ ပိတ္ႏိုင္၊ ဖြင့္ႏုိင္မယ္။ ေခါက္မွန္ေတြ တပ္ဆင္ထားမယ္။ ေနာက္ၿပီး ျပတင္းေပါက္ေတြကို တစ္ခ်က္ထိ စနစ္ကို သံုးၿပီး အတင္အခ် လုပ္ႏိုင္ဦးမွာပါ။ Steeringအပို္င္းမွာလည္း လွ်ပ္စစ္ စနစ္သံုး Power Steeringကို အသံုးျပဳႏို္င္မွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ Audioအပိုင္းမွာလည္း အစကတည္းက အရည္အေသြးျပည့္ Speakerေလးလံုး တပ္ဆင္ထားတာ ေတြ႔ရပါတယ္။

အသက္ကယ္စနစ္
---------------------
Focusမွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ဘရိတ္စနစ္က ေနာက္ပိုင္း ေမာ္ဒယ္တိုင္းမွာ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ေလးဘီးခ်ဳပ္ ABSစနစ္ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ေရွ႕ခံုနဲ႔ ေနာက္ခံုေတြမွာ ေခါင္းဘက္ အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္ေတြ တပ္ဆင္ထားတာ ေတြ႔ရသလို ပံုမွန္ စုေပါင္း အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္နဲ႔ ေဘးဘက္ အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္ေတြလည္း တပ္ဆင္ထားတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး Stability Controlနဲ႔ Traction Controlေတြကိုလည္း သံုးစြဲေမာင္းႏွင္ႏုိင္ဦးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
  
ref: လင္းလင္း (IA)



 
 
 



0 comments:

Post a Comment