Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)
Xiaomiသည္ တရုတ္ႏုိင္ငံ ျပင္ပတြင္ လူသိနည္းသည့္ အမည္တစ္ခုမွ်သာ ျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္လည္း စမတ္ဖုန္း ေစ်းကြက္ကို ဦးေဆာင္လႊမ္းမိုးထားသည့္ Appleႏွင့္
Samsungတို႔ကို စိန္ေခၚမည့္ အာရွအေျခ စိုက္ ကုမၸဏီ တစ္ခုအျဖစ္
ကၽြမ္းက်င္သူမ်ား၏ ေမွ်ာ္လင့္ေစာင့္ၾကည့္ျခင္းကို ခံေနရသည္။
လ်င္လ်င္ျမန္ျမန္ တိုးတက္ဖြံ႕ၿဖိဳးလာေနသည့္ စမတ္ဖုန္း ထုတ္လုပ္မႈ ကုမၸဏီသည္
ေစ်းႏႈန္းနည္းပါးၿပီး စြမ္းေဆာင္ရည္ အဆင့္အတန္း ျမင့္မားသည့္
ဟန္းဆက္မ်ားျဖင့္ ေစ်းကြက္ကို ထိုးေဖာက္ရန္ အသင့္ရွိေနၿပီဟု သိရသည္။
ယခုႏွစ္ ပထမဆံုး (၃)လအတြင္း၌ Xiaomi သည္ Apple အျပင္ အာရွတိုက္မွ အျခားနာမည္ေက်ာ္ အမွတ္ တံဆိပ္ အခ်ိဳ႕ျဖစ္သည့္ Huawei၊ Sony တို႔ကို ေက်ာ္တက္ကာ တရုတ္ႏုိင္ငံ၏ စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္ ေဝစု ခြဲေဝမႈ တတိယေနရာထိ ေရာက္ရွိလာခဲ့သည္။ Samsung သည္ တရုတ္ေစ်းကြက္၏ (၁၈)ရာခိုင္ႏႈန္းကို ခ်ဳပ္ကိုင္ ဦးေဆာင္ေနၿပီး Lenovo က (၁၂)ရာခုိင္ႏႈန္းျဖင့္ Xiaomi ၏ အထက္တြင္ ရွိေနသည္။ Xiaomi သည္ (၂၀၁၃)ခုႏွစ္အတြင္းက စမတ္ဖုန္း အလံုးေရ (၁၈.၇)သန္းထိ ေရာင္းခ်ႏိုင္ခဲ့သည္။ ကုမၸဏီသည္ ယခုႏွစ္တြင္ ဖုန္းအလံုးေရ သန္း(၆၀)ထိ ေရာင္းထြက္ရန္ လ်ာထားၿပီး (၂၀၁၅)ခုႏွစ္တြင္ ဖုန္းအလံုးေရ သန္း(၁၀၀)ထိ ေရာင္းထြက္ရန္ ေမွ်ာ္လင့္ထားသည္။
အဓိကအားျဖင့္ အဆင့္ျမင့္ နည္းပညာမ်ား အသံုးျပဳထားေသာ္လည္း နာမည္ေက်ာ္ အမွတ္တံဆိပ္မ်ား ထက္ ေစ်းႏႈန္းေလ်ာ့နည္းသည့္ ဟန္းဆက္မ်ား ထုတ္လုပ္ႏုိင္ျခင္းေၾကာင့္ Xiaomi ကို လူအမ်ား လက္ခံမႈ တျဖည္းျဖည္း က်ယ္ျပန္႔လာျခင္း ျဖစ္သည္။ နည္းပညာ သုေတသန ဌာနတစ္ခုျဖစ္သည့္ IDC က တရုတ္ႏုိင္ငံ ျပင္ပတြင္ တန္ဖိုးနည္းၿပီး စြမ္းေဆာင္ရည္ ျမင့္မားသည့္ စမတ္ဖုန္းမ်ားကို ေတာင္းဆိုေသာေစ်း ကြက္ က်ယ္ျပန္႔လာျခင္းက Xiaomiကို ဖိတ္ေခၚေနသည့္ႏွယ္ ရွိေနေၾကာင္း သံုးသပ္ မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။ ကမာၻေပၚတြင္ ေဒၚလာ(၁၀၀)ေအာက္ တန္ဖိုးရွိ ဟန္းဆက္မ်ား ေရာင္းခ်ရမႈသည္ မိုဘိုင္းလ္ဖုန္း ေရာင္းခ် မႈ ေစ်းကြက္ႀကီး တစ္ခုလံုး၏ ထက္ဝက္နည္းပါး၌ အက်ံဳးဝင္ေနသည္။
(Xiaomi ၏ တန္ဖုိးျမင့္စမတ္ဖုန္း Mi3 ႏွင့္ တန္ဖုိးနည္း စမတ္ဖုန္း Redmi)
“အာရွေစ်းကြက္မွာ ေနာက္ဆံုးေပၚ နည္းပညာေတြကို ထိေတြ႕ခ်င္ေပမယ့္ ေငြေၾကးအကန္႔အသတ္ ရွိေနတဲ့ လူငယ္လူရြယ္ထုႀကီးက လူတန္းစား တစ္ခုအေနနဲ႔ ေပၚလာတယ္ေလ”ဟု Euromonitor Internationalမွ သံုးစြဲသူ အီလက္ထေရာနစ္ နည္းပညာ သုေတသီ မိုင္ကိုလာ ဂိုေလာ့ဗ္ကိုက မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။ Xiaomi သည္ အျခားေသာ စမတ္ဖုန္း နာမည္ေက်ာ္ ကုမၸဏီႀကီးမ်ားကဲ့သို႔ ေၾကာ္ျငာက႑တြင္ ေဖာေဖာ သီသီ ေငြေၾကး မသံုးစြဲသလို လက္လီျဖန္႔ျဖဴး ေရာင္းခ်သည့္ဆိုင္မ်ား ဖြင့္လွစ္ျခင္း မရွိသည့္အတြက္ အသံုး စရိတ္ နည္းပါးသည္။
ယင္းအစား Social Mediaမ်ားမွသာ Xiaomiဖုန္းအတြက္ ပရိသတ္မ်ားကို စုေဆာင္းရယူေလ့ ရွိသည္။ ဝယ္ယူသမ်ားကလည္း ကုမၸဏီ၏ ဝက္ဘ္ဆိုက္မွတစ္ဆင့္ ဟန္းဆက္မ်ားကို တိုက္ရိုက္ မွာယူေလ့ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ Xiaomi၏ တန္ဖိုးနည္း ေမာ္ဒယ္လ္ျဖစ္သည့္ Redmiဖုန္းသည္ (၁၃၅)ေဒၚလာမွ်သာ က်သင့္ၿပီး ေဒၚလာ(၃၅၀)ဝန္းက်င္ တန္ဖိုးရွိသည့္ Samsung Galaxy S3ကို စြမ္းေဆာင္ရည္ခ်င္း ယွဥ္ႏိုင္ သည္။ Xiaomi ကုိ တန္ဖုိးႀကီး စမတ္ဖုန္း အမ်ဳိးအစားအျဖစ္လည္း ထုတ္လုပ္ထားၿပီး Mi3 ဟု အမည္ သတ္မွတ္ထားသည္။ Xiaomi Mi3 စမတ္ဖုန္းကုိ (၃၃၉) ေဒၚလာျဖင့္ ေရာင္းခ်မည္ျဖစ္ၿပီး ေဒၚလာ တစ္ေထာင္ေက်ာ္ တန္ဖုိး႐ွိသ္ည့္ Galaxy S5ႏွင့္ iPhone 5Sတို႔ကို ယွဥ္ၿပိဳင္ရန္ ရည္ရြယ္ ထုတ္လုပ္ ထားျခင္းဟု ဆုိသည္။ Xiaomiဖုန္းမ်ားတြင္ Google၏ Androidကိုပင္ အဓိက OSအျဖစ္ အသံုးျပဳေလ့ ရွိေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။
Planet Myanmar Network
ယခုႏွစ္ ပထမဆံုး (၃)လအတြင္း၌ Xiaomi သည္ Apple အျပင္ အာရွတိုက္မွ အျခားနာမည္ေက်ာ္ အမွတ္ တံဆိပ္ အခ်ိဳ႕ျဖစ္သည့္ Huawei၊ Sony တို႔ကို ေက်ာ္တက္ကာ တရုတ္ႏုိင္ငံ၏ စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္ ေဝစု ခြဲေဝမႈ တတိယေနရာထိ ေရာက္ရွိလာခဲ့သည္။ Samsung သည္ တရုတ္ေစ်းကြက္၏ (၁၈)ရာခိုင္ႏႈန္းကို ခ်ဳပ္ကိုင္ ဦးေဆာင္ေနၿပီး Lenovo က (၁၂)ရာခုိင္ႏႈန္းျဖင့္ Xiaomi ၏ အထက္တြင္ ရွိေနသည္။ Xiaomi သည္ (၂၀၁၃)ခုႏွစ္အတြင္းက စမတ္ဖုန္း အလံုးေရ (၁၈.၇)သန္းထိ ေရာင္းခ်ႏိုင္ခဲ့သည္။ ကုမၸဏီသည္ ယခုႏွစ္တြင္ ဖုန္းအလံုးေရ သန္း(၆၀)ထိ ေရာင္းထြက္ရန္ လ်ာထားၿပီး (၂၀၁၅)ခုႏွစ္တြင္ ဖုန္းအလံုးေရ သန္း(၁၀၀)ထိ ေရာင္းထြက္ရန္ ေမွ်ာ္လင့္ထားသည္။
အဓိကအားျဖင့္ အဆင့္ျမင့္ နည္းပညာမ်ား အသံုးျပဳထားေသာ္လည္း နာမည္ေက်ာ္ အမွတ္တံဆိပ္မ်ား ထက္ ေစ်းႏႈန္းေလ်ာ့နည္းသည့္ ဟန္းဆက္မ်ား ထုတ္လုပ္ႏုိင္ျခင္းေၾကာင့္ Xiaomi ကို လူအမ်ား လက္ခံမႈ တျဖည္းျဖည္း က်ယ္ျပန္႔လာျခင္း ျဖစ္သည္။ နည္းပညာ သုေတသန ဌာနတစ္ခုျဖစ္သည့္ IDC က တရုတ္ႏုိင္ငံ ျပင္ပတြင္ တန္ဖိုးနည္းၿပီး စြမ္းေဆာင္ရည္ ျမင့္မားသည့္ စမတ္ဖုန္းမ်ားကို ေတာင္းဆိုေသာေစ်း ကြက္ က်ယ္ျပန္႔လာျခင္းက Xiaomiကို ဖိတ္ေခၚေနသည့္ႏွယ္ ရွိေနေၾကာင္း သံုးသပ္ မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။ ကမာၻေပၚတြင္ ေဒၚလာ(၁၀၀)ေအာက္ တန္ဖိုးရွိ ဟန္းဆက္မ်ား ေရာင္းခ်ရမႈသည္ မိုဘိုင္းလ္ဖုန္း ေရာင္းခ် မႈ ေစ်းကြက္ႀကီး တစ္ခုလံုး၏ ထက္ဝက္နည္းပါး၌ အက်ံဳးဝင္ေနသည္။
(Xiaomi ၏ တန္ဖုိးျမင့္စမတ္ဖုန္း Mi3 ႏွင့္ တန္ဖုိးနည္း စမတ္ဖုန္း Redmi)
“အာရွေစ်းကြက္မွာ ေနာက္ဆံုးေပၚ နည္းပညာေတြကို ထိေတြ႕ခ်င္ေပမယ့္ ေငြေၾကးအကန္႔အသတ္ ရွိေနတဲ့ လူငယ္လူရြယ္ထုႀကီးက လူတန္းစား တစ္ခုအေနနဲ႔ ေပၚလာတယ္ေလ”ဟု Euromonitor Internationalမွ သံုးစြဲသူ အီလက္ထေရာနစ္ နည္းပညာ သုေတသီ မိုင္ကိုလာ ဂိုေလာ့ဗ္ကိုက မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။ Xiaomi သည္ အျခားေသာ စမတ္ဖုန္း နာမည္ေက်ာ္ ကုမၸဏီႀကီးမ်ားကဲ့သို႔ ေၾကာ္ျငာက႑တြင္ ေဖာေဖာ သီသီ ေငြေၾကး မသံုးစြဲသလို လက္လီျဖန္႔ျဖဴး ေရာင္းခ်သည့္ဆိုင္မ်ား ဖြင့္လွစ္ျခင္း မရွိသည့္အတြက္ အသံုး စရိတ္ နည္းပါးသည္။
ယင္းအစား Social Mediaမ်ားမွသာ Xiaomiဖုန္းအတြက္ ပရိသတ္မ်ားကို စုေဆာင္းရယူေလ့ ရွိသည္။ ဝယ္ယူသမ်ားကလည္း ကုမၸဏီ၏ ဝက္ဘ္ဆိုက္မွတစ္ဆင့္ ဟန္းဆက္မ်ားကို တိုက္ရိုက္ မွာယူေလ့ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ Xiaomi၏ တန္ဖိုးနည္း ေမာ္ဒယ္လ္ျဖစ္သည့္ Redmiဖုန္းသည္ (၁၃၅)ေဒၚလာမွ်သာ က်သင့္ၿပီး ေဒၚလာ(၃၅၀)ဝန္းက်င္ တန္ဖိုးရွိသည့္ Samsung Galaxy S3ကို စြမ္းေဆာင္ရည္ခ်င္း ယွဥ္ႏိုင္ သည္။ Xiaomi ကုိ တန္ဖုိးႀကီး စမတ္ဖုန္း အမ်ဳိးအစားအျဖစ္လည္း ထုတ္လုပ္ထားၿပီး Mi3 ဟု အမည္ သတ္မွတ္ထားသည္။ Xiaomi Mi3 စမတ္ဖုန္းကုိ (၃၃၉) ေဒၚလာျဖင့္ ေရာင္းခ်မည္ျဖစ္ၿပီး ေဒၚလာ တစ္ေထာင္ေက်ာ္ တန္ဖုိး႐ွိသ္ည့္ Galaxy S5ႏွင့္ iPhone 5Sတို႔ကို ယွဥ္ၿပိဳင္ရန္ ရည္ရြယ္ ထုတ္လုပ္ ထားျခင္းဟု ဆုိသည္။ Xiaomiဖုန္းမ်ားတြင္ Google၏ Androidကိုပင္ အဓိက OSအျဖစ္ အသံုးျပဳေလ့ ရွိေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။
Planet Myanmar Network
0 comments:
Post a Comment