Powered by Blog - Widget

Monday, September 15, 2014

ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး၏ ဖုန္းေခၚဆိုမႈမ်ား ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္း ပိုမိုေကာင္းမြန္ လာသည္ဟုဆို



Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)

ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းသည္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံအေျခစိုက္ ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီျဖစ္သည့္ KDDI၊ Sumitomo တို႔ႏွင့္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ ႏိုင္ခဲ့သည့္ေနာက္ပိုင္း ဖုန္းေခၚဆိုမႈမ်ားသည္ ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ တိုးတက္ေကာင္းမြန္ လာခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

ဖုန္းေခၚဆိုမႈ အမ်ားဆံုးအခ်ိန္ျဖစ္သည့္ နံနက္ ၇ နာရီမွ ည ၁၁ နာရီအတြင္း ယခင္က အသံၾကည္လင္မႈႏွင့္ ဖုန္းလိုင္းက်ပ္တည္းမႈ မ်ားျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ္လည္း အဆိုပါ အခက္အခဲမ်ားကို ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္း တိုးတက္ေကာင္းမြန္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ခဲ့သည္ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းက သတင္းထုတ္ျပန္သည္။

ထို႔အျပင္ 3G အင္တာနက္စနစ္ မလံုေလာက္မႈကိုလည္း ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ခဲ့သည္ ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းက ထုတ္ျပန္ထားသည္။ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ မိုဘိုင္းဖုန္းလိုင္းမ်ားသည္ ေခၚဆိုေနစဥ္အတြင္း လိုင္းက်သည့္ ျဖစ္စဥ္မ်ားမွာ ယေန႔အခ်ိန္တြင္ ၁ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔သာ က်န္ရွိေတာ့သည္ဟု သိရသည္။

ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ ဂ်ပန္ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီတို႔သည္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၁၆ ရက္ေန႔၌ ေအာ္ပေရတာ လုပ္ငန္းကိုပူးေပါင္း လုပ္ကိုင္ရန္ သေဘာတူညီ ခဲ့ၾကျခင္းျဖစ္သည္။  သေဘာတူညီမႈအရ ဂ်ပန္ဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီတို႔သည္ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး ၏ ေအာ္ပေရတာလုပ္ငန္း၌ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၂ ဘီလီယံကို ရင္း ႏွီးျမႇဳပ္ႏံွခဲ့သည္ဟု သိရသည္။

ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းႏွင့္ ဂ်ပန္ကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္းၿပီး တစ္လအေက်ာ္တြင္ မိုဘိုင္းဖုန္းလိုင္း ၇ သိန္းကို ၈ ရက္အတြင္း ေရာင္းခ်ေပးႏိုင္ၿပီး လာမည့္ဒီဇင္ဘာလအတြင္း မိုဘုိင္းဖုန္းလိုင္း ၅ သန္းကို ျပည့္မီေအာင္ ေရာင္းခ်ေပးမည္ ဟု ၎တို႔က ေျပာဆိုခဲ့သည္။ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းသည္ ၎တုိ႔၏ မုိဘိုင္းဖုန္းလိုင္းကို ေငြက်ပ္ ၁၅၀၀ ျဖင့္ ေရာင္းခ်ေပးခဲ့ေသာ္ လည္း ေစ်းကြက္အတြင္း ေငြ က်ပ္ ၁ ေသာင္းေက်ာ္အထိ ျမင့္တက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

credit to -ျမင့္ေက်ာ္လိႈင္

Related Posts:

0 comments:

Post a Comment