Powered by Blog - Widget

Monday, April 21, 2014

Luxuryတန္း၀င္တဲ့ Chevrolet Suburban 2013



Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)
 

ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိသေလာက္ေတာ့ Chevyရဲ႕ Suburbanအေၾကာင္းကို အရင္က ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့ဖူးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စာမူအေဟာင္းကိုေတာ့ ျပန္ၿပီး Pressလုပ္ဖို႔ ေပးလိုက္တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ အရင္ ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္ေပးခဲ့ဖူးတဲ့ Suburbanက ၂၀၀၇ခုႏွစ္ ေမာ္ဒယ္ ျဖစ္သလို Usedအျဖစ္နဲ႔ ျပည္တြင္းေစ်းကြက္မွာ ၀ယ္ယူႏိုင္တဲ့အခ်ိန္တုန္းက မိတ္ဆက္ေပးခဲ့တာ ျဖစ္ၿပီး အခု ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္ေပးမွာက Brand New Suburbanအေၾကာင္းျဖစ္သလို ျပည္တြင္းမွာ Chevyရဲ႕ Showroomကို သြားၿပီး ေလ့လာ၀ယ္ယူႏိုင္တဲ့ အေနအထားပါ။ ေကာင္းပါၿပီ၊ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အရင္ေရးေပးခဲ့ဖူးတဲ့ Suburbanအေၾကာင္းကို ဖတ္ဖူးသူေတြ အေနနဲ႔ စာမူအေဟာင္းကို ျပန္ၿပီး ဖတ္ရမွာ မဟုတ္ဖူးဆိုတာကို ေျပာၿပီးတဲ့ ေနာက္မွာေတာ့ အခု ဒီတစ္ပတ္အတြက္ ကၽြန္္ေတာ္ ေရြးခ်ယ္ထားတဲ့ Brand New Suburbanအေၾကာင္းကို ဆက္ၾကည့္ရေအာင္ပါေနာ္။ 



Luxuryတန္း၀င္ရတဲ့ အေၾကာင္း….
---------------------------------------
ပထမဆံုး ေခါင္းစဥ္မွာ Luxuryတန္း၀င္တယ္လို႔ ဆုိလိုက္ရတဲ့ အေၾကာင္းကို ရွင္းျပခ်င္ပါေသးတယ္။ ကမာၻ႔ကားေလာကမွာေတာ့ ကားတစ္စီးကို Luxuryတန္း၀င္တယ္၊ မ၀င္ဘူး ဆိုတာကို သတ္မွတ္ဖို႔ အေျခခံ အခ်က္ ၃ခ်က္ ရွိ္ရပါတယ္။ အဲဒါက ဆက္သြယ္ေရးဆိုင္ရာ Featureအပိုင္းမွာ Bluetoothကို သံုးႏိုင္ရမယ္၊ ေနာက္ၿပီး Mappingပိုင္းမွာ Navigation Systemကိုလည္း တပ္ဆင္ထားရမယ္၊ ေနာက္ဆံုးတစ္ခ်က္ကေတာ့ Heated Seatဆိုတဲ့ အပူေပး ထိုင္ခံုေတြလည္း ပါ၀င္ရဦးမယ္ဆိုတာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ Bluetoothကေတာ့ ေနာက္ပိုင္းထုတ္ ေမာ္ဒယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ သံုးႏုိင္တာ ေတြ႔ရတာေၾကာင့္ အထူးအဆန္း မဟုတ္ေပမယ့္၊ Navigation Systemနဲ႔ Heated Seatေတြကေတာ့ ေတြ႔ရခဲမွာပါေနာ္။ ဒီသံုးခ်က္က အေျခခံအပိုင္း ျဖစ္ၿပီးေတာ့ က်န္တဲ့ Luxuryတစ္စီးမွာ ရွိရမယ့္ စြမ္းေဆာင္ရည္ေတြလည္း ပါ၀င္ပါတယ္။ ေကာင္းပါၿပီ၊ ဒါေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ္က Suburbanကို Luxuryတန္း၀င္တယ္လို႔ ဆိုလိုက္တာပါ။



လူတိုင္းစိတ္၀င္စားၾကတဲ့ အခ်က္က….
-------------------------------------------
SUVတစ္စီး အေနနဲ႔ ခရီးသည္ လိုက္ပါႏိုင္တဲ့ ထိုင္ခံုတန္း ႏွစ္တန္း ဒါမွမဟုတ္ သံုးတန္း ပါ၀င္ေလ့ ရွိပါတယ္။ ဒီေတာ့ အရင္ဆံုး ကိုယ့္မိသားစုကို တစ္ခ်က္ေလာက္ ျပန္ေရတြက္ ၾကည့္လိုက္ပါ၊ မိသားစု ဦးေရ မ်ားလား၊ နည္းလား၊ နည္းတယ္ဆိုရင္ေတာ့ အာရွ SUVတစ္စီးစီးက Suburbanထက္ ပိုၿပီး အဆင္ေျပလိမ့္မယ္လို႔ ေျပာခ်င္ေပမယ့္၊ မိသားစု ဦးေရ မ်ားတယ္ဆိုရင္ေတာ့ Suburbanက သင့္အတြက္ အဆင္ေျပေစပါလိမ့္မယ္၊ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ Suburbanမွာ တတိယထိုင္ခံုတန္း ထည့္သြင္းတည္ေဆာက္ထားတာ ေတြ႔ရသလို ခရီးသည္ လိုက္ပါစီးနင္းႏိုင္မႈက ၉ေယာက္ထိေအာင္ ျဖစ္လို႔ပါပဲ။ ေနာက္ၿပီး အတြင္းခန္းေတြ က်ယ္၀န္းတာေၾကာင့္ ခရီးသည္ ဦးေရ မ်ားမ်ား လိုက္ပါေနသည့္တိုင္ေအာင္ ေခ်ာင္ေခ်ာင္ခ်ိခ်ိ လိုက္ပါႏိုင္မွာပါ။ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ လူအမ်ား စိတ္၀င္စားမယ့္ အခ်က္ကေတာ့ V8အင္ဂ်င္ အေနနဲ႔ အထိအေတြ႔သစ္ကို ခံစား ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ဘယ္လို ေမာင္းႏွင္လို႔ ေကာင္းပါတယ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပေနတာက ေဖာင္ေနရာ စာရြက္ျဖဳန္းသလို ျဖစ္ေနမွာဆိုေတာ့ ေကာင္းပါတယ္ဆိုတဲ့ မွတ္ခ်က္ကိုပဲ ေပးလိုက္ၿပီးေတာ့ တကယ္လို႔ အထိအေတြ႔သစ္ကို လက္ေတြ႔ခံစားၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ Showroomမွာပဲ သြားၿပီး ခံစားၾကည့္ႏုိင္ပါတယ္ေနာ္။



ျပန္ၿပီးစဥ္းစားရမယ့္ အခ်က္…
---------------------------------
တတိယေျမာက္ထိုင္ခံုတန္း ပါ၀င္တာက လူအမ်ား စိတ္၀င္စားမယ့္၊ သေဘာက်မယ့္၊ လက္ခံမယ့္ အခ်က္ ျဖစ္ေပမယ့္ တစ္ဖက္က အဲဒီ တတိယေျမာက္ ထိုင္ခံုတန္းကို ေခါက္လို႔၊ သိမ္းလို႔ မရေအာင္ ဖန္တီးထားတာက ေရရွည္အတြက္ ျပန္ၿပီး စဥ္းစားစရာ ျဖစ္လာပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္ပါလဲ၊ လြယ္လြယ္ေလးပါ၊ SUVတစ္စီးအတြက္ ေနာက္ဖက္ ၀န္တင္ခန္းေနရာက အေရးပါသလုိ အဲဒီေနရာ က်ယ္၀န္းမွလည္း ၀န္မ်ားမ်ား တင္ႏုိင္မွာ ျဖစ္လုိ႔ပါ၊ အခုေတာ့ Suburbanက ေနာက္ဖက္ ၀န္တင္ခန္း ေနရာမွာ ထိုင္ခံုတန္း တစ္ခုကို သြားၿပီး တည္ေဆာက္ထားတယ္၊ ဒါေပမယ့္ မလိုတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေခါက္ထား၊ သိမ္းထားလို႔ မရျပန္ဘူး ဆိုေတာ့….၀ယ္မယ့္သူ သေဘာပါေနာ္၊

ကၽြန္ေတာ္က စဥ္းစားရမယ့္ အခ်က္ကိုပဲ ေထာက္ျပေပးတာပါ။ ေနာက္တစ္ခ်က္၊ ဘရိတ္ပိုင္း၊ Chevyက ကိုယ္ထည္ပိုင္း၊ အသက္ကယ္ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈ၊ အားလံုး အျမင့္တန္းစားပါ။ ဒါေပမယ့္ ဘရိတ္ပိုင္းကေတာ့ အျခားေမာ္ဒယ္ေတြထက္စာရင္ အကြာအေ၀း ပိုမ်ားတာေၾကာင့္ နည္းနည္း ျပန္စဥ္းစားရမယ့္ အခ်က္ထဲ ပါလာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ 



Truckတစ္စီးလို ထင္ရမယ့္ Suburban…
---------------------------------------------
အႀကီးစား SUVဆိုတဲ့ စကားလံုးနဲ႔ေတာင္ မရႏိုင္တဲ့ ကိုယ္ထည္ပိုင္း အတိုင္းအတာကေတာ့ မ်က္စိေရွ႕မွာ ျမင္သည္ ျဖစ္ေစ၊ စာမွာ ဖတ္မိသည္ ျဖစ္ေစ၊ မနည္းပါ့လားလို႔ မွတ္ခ်က္ေပးစရာပါ။ Extended အတန္းအစား၀င္ SUVျဖစ္ၿပီးေတာ့ အလ်ားက ၁၈ေပနဲ႔ ၆လက္မခြဲဆိုတဲ့ ပမာဏက ကၽြန္ေတာ္ အရင္ေရးဖူးခဲ့တဲ့ ေမာ္ဒယ္ေတြ အားလံုးထဲမွာ အႀကီးဆံုး ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ မ်က္ႏွာစာ အက်ယ္အပိုင္းမွာက ၆ေပနဲ႔ ၇လက္မကို တစ္စိတ္ပဲ ပိုတာ ျဖစ္လုိ႔ မ်က္ႏွာစာ အပိုင္း ႀကီးမားလြန္းတယ္လို႔ မဆိုသာသလို အျမင့္ကလည္း ၆ေပနဲ႔ ၅လက္မကို တစ္စိတ္ပဲေလ်ာ့တာေၾကာင့္ ပံုမွန္ အေနအထားပါ။ ကိုယ္ထည္နဲ႔ ေျမျပင္ရဲ႕ ကင္းလြတ္ႏုိင္မႈက ၉လက္မကို တစ္စိတ္ပိုေနေသးတာေၾကာင့္ Off-Raodအေနအထားမ်ိဳးတင္ မဟုတ္ပဲ ကိုက်ားေပါက္ရဲ႕ သီခ်င္းလို ဘာလာလာ အဆင္ေျပေစပါလိမ့္မယ္။ အတြင္းခန္းအက်ယ္အ၀န္းကလည္း Family Typeအတြက္ ဆိုေတာ့ ေရွ႕ဖက္ခန္းေရာ ေနာက္ဖက္ခန္းကိုပါ ၆၅လက္မကို ႏွစ္စိတ္စြန္းေအာင္ ဖန္တီးထားတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ Suburbanရဲ႕ အမ်ားဆံုး ရုန္းကန္ႏုိင္မယ့္ ၀န္ပမာဏက ေပါင္ ၈၁၀၀ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ကားရဲ႕ အေလးခ်ိန္ကေတာ့ ၅၆၇၀ေပါင္ ရွိမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Suburbanရဲ႕ စြမ္းပကား…
-----------------------------
တပ္ဆင္ထားမယ့္ အင္ဂ်င္ပိုင္းကို ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ၅.၃လီတာသံုး V8အင္ဂ်င္ကို တပ္ဆင္ထားတာေၾကာင့္ ဒီေလာက္ အေလးခ်ိန္မ်ားတဲ့ SUVအတြက္ ဒီေလာက္ အင္ဂ်င္ ပမာဏက ေသးမ်ားေသးမလားလို႔ေတာင္မွ ေအာက္ေမ့မိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အင္ဂ်င္ရဲ႕ လည္ပတ္အား တစ္မိနစ္စာ အပတ္ေရ ၄၀၀၀မွာ ရုန္းအားက ၃၃၅ေပ-ေပါင္ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ စြမ္းအင္ ထြက္ရွိမႈက ျမင္းေကာင္ေရ ၃၂၀အားဆိုေတာ့ မဆိုးျပန္ပါဘူး။ ဒီရုန္းအား၊ ဒီစြမ္းအားကို ၾကည့္တာနဲ႔ Suburbanက ေျပးအား မေကာင္းႏုိင္ေပမယ့္၊ ရုန္းအား ေကာင္းမယ္ဆိုတာကေတာ့ ေသခ်ာေစပါတယ္ေနာ္၊ ဟုတ္ပါတယ္၊ Suburbanက အျမန္ႏႈန္း ျမွင့္တင္ေမာင္းႏွင္ႏုိင္မႈမွာ တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ႏႈန္းကို အခ်ိန္ ၉စကၠန္႔ထိေအာင္ ယူမွာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ေစ်းကြက္မွာ ၿပိဳင္ဖက္ ျဖစ္မယ့္ Toyota Sequoiaထက္ အခ်ိန္ပိုယူတာ ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေျပးအား မေကာင္းေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခဲ့ၿပီး သလို ရုန္းအား ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ လမ္းစံုကို စိတ္ႀကိဳက္ ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္မွာပါ။

Suburbanနဲ႔ ပတ္သက္လို႔….
--------------------------------
ဆီစားႏႈန္း အပိုင္း ေျပာဖို႔ က်န္ေနပါေသးတယ္ေနာ္၊ ဟုတ္ပါတယ္၊ ေနာက္ဘီးယက္စနစ္၊ ကိုယ္ထည္ရဲ႕ အေလးခ်ိန္ တစ္ခုတည္းတင္ ေပါင္ ၅၇၀၀နီးပါး၊ Autoစနစ္နဲ႔ သြားမယ့္ SUV၊ Extended အရြယ္အစား SUV၊ ၀န္တင္ရုန္းကန္ႏိုင္မႈက ေပါင္ ၈၀၀၀ေက်ာ္၊ ဒီအခ်က္ေတြကို ျမင္လိုက္တာနဲ႔ Suburbanရဲ႕ ဆီစားႏႈန္းကို သင္ ၾကားခ်င္မွာ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူးေနာ္။ အျမင့္ဆံုး လည္ပတ္အားက တစ္မိနစ္ကို အပတ္ေရ ၅၄၀၀ဆိုတဲ့ တစ္ခ်က္ပဲ ခံသာစရာ ရွိေပမယ့္ အနည္းနဲ႔ အမ်ားကေတာ့ ထူးျခားလာစရာ မရွိပါဘူး။ စုစုေပါင္း သံုးႏိုင္မယ့္ ဂီယာခ်က္ စုစုေပါင္းက ၆ခ်က္ထိေအာင္ပဲ ဆိုတာက ပံုမွန္ဆုိရင္ နည္းတယ္လို႔ ဆိုေပမယ့္ ျမန္ႏႈန္း ျမင့္ျမင့္ ေမာင္းႏိုင္မွာ မဟုတ္တဲ့ ေမာ္ဒယ္တစ္စီးအတြက္ေတာ့ သင့္ေတာ္ပါတယ္။ Suburbanမွာ တပ္ဆင္ ပါရွိမယ့္ ဆီတိုင္ကီရဲ ဆံ့၀င္ႏုိင္မႈႏႈန္း ၃၁ဂါလံဆိုတဲ့ ပမာဏက ဆီတိုင္ကီနဲ႔ ေရတိုင္ကီ မွားတပ္ထားရသလားေတာင္ ေအာက္ေမ့စရာပါေနာ္။ အသက္ကယ္ ေလအိတ္စနစ္ အျပည့္အစံုကို တပ္ဆင္ထားတာ ေတြ႔ရသလို ကိုယ္ထည္ပိုင္းအတြက္ေရာ၊ ခရီးသည္ လိုက္ပါစီးနင္းမႈ အပိုင္းမွာေရာ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈ အျမင့္ဆံုး ရမွတ္ေတြ၊ မွတ္ခ်က္ေတြ ပိုင္ဆိုင္ထားတာ ေတြ႔ရၿပီး ဘရိတ္ပိုင္းကေတာ့ တစ္နာရီ မိုင္ ၆၀ႏႈန္းနဲ႔ ေမာင္းႏွင္ေနရင္းကေန ရပ္တန္႔မယ္ဆိုရင္ အကြာအေ၀း ၁၄၅ေပေတာင္မွ ယူမွာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ ေတာ္ေတာ္ေလး မ်ားေနတာ ေတြ႔ရပါတယ္။

လင္းလင္း (IA)

0 comments:

Post a Comment