Powered by Blog - Widget

Wednesday, May 14, 2014

Apple ထုတ္ကုန္မ်ား၏ ဆက္စပ္ ပစၥည္းမ်ား ေစ်းႏႈန္းျမင့္မားမႈေၾကာင့္ ျပဳျပင္သူနည္းပါး



Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)


Apple အမွတ္တံဆိပ္ နည္းပညာပစၥည္းမ်ားႏွင့္ ဆက္စပ္အပိုပစၥည္းမ်ား၏ ေစ်းႏႈန္းမ်ား မွာ ျမင့္မား လြန္းသည့္ အတြက္ အသံုးျပဳလုိသူမ်ား အေနျဖင့္ ျပဳျပင္ႏုိင္ၾကျခင္း နည္းပါးေၾကာင္း စံုစမ္းသိရသည္။



iPhone, iPad ႏွင့္ MacBook အစရိွသည့္ နည္းပညာထုတ္ကုန္ပစၥည္းမ်ား မေတာ္တဆမႈေၾကာင့္ ထိခုိက္ပ်က္စီးမႈမ်ား ရိွလာပါက အဆုိပါပ်က္စီးသြားသည့္ အစိတ္အပိုင္းမ်ားကို လဲလွယ္ရမည့္ ျပင္ဆင္ခႏႈန္းထားမ်ားသည္ မ်ားလြန္းသျဖင့္ ျပန္လည္ျပဳျပင္သူ နည္းပါးရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း Apple နည္းပညာ ထုတ္ကုန္မ်ားကို သီးသန္႔ေရာင္းခ်သည့္ဆုိင္မ်ားမွ သိရသည္။



ထုိ႔အျပင္ Apple ပစၥည္းမ်ားကို ေရာင္းခ်သည့္ဆိုင္မ်ားတြင္ အပိုပစၥည္း ျပဳျပင္တပ္ဆင္ေပးသည့္ ေစ်းႏႈန္းမ်ားသည္ တစ္ဆုိင္ႏွင့္တစ္ဆုိင္ မတူညီဘဲ အခ်ိဳ႕ေသာဆုိင္မ်ားတြင္ ေစ်းႏႈန္းကြာျခားခ်က္ ပိုမုိႀကီးမားေၾကာင္း သိရသည္။



iPhone 4S တစ္လံုး၏ ကဲြအက္သြားေသာ မ်က္ႏွာျပင္အတြက္ အခ်ဳိ႕ေသာ Apple ထုတ္ကုန္ေရာင္းခ်သည့္ဆုိင္မ်ားတြင္ အသစ္တပ္ဆင္ခ က်ပ္ရွစ္ေသာင္းခန္႔ရိွၿပီး အခ်ဳိ႕ေသာဆုိင္မ်ားတြင္မူ က်ပ္ေလးေသာင္းသာ ရိွသည္ဟု  အသံုးျပဳသူမ်ားက ေျပာသည္။



“ပစၥည္းက အရမ္းေကာင္းသလုိ မေတာ္တစ္ဆတခုခု ျဖစ္သြားရင္လည္း အေကာင္းတုိင္းျပန္ျဖစ္ဖို႔က မလြယ္ဘူး။ သူ႔ရဲ႕ျပင္ဆင္စရိတ္က တျခားစမတ္ဖုန္းတစ္လံုးနီးပါးစာရိွတယ္” ဟု Apple ထုတ္ကုန္အသံုးျပဳသူ အမ်ိဳးသားတစ္ဦးက ဆုိသည္။



အဆုိပါ နည္းပညာထုတ္ကုန္မ်ား၏ မူလေစ်းႏႈန္းမ်ားမွာလည္း ျမင့္မားသည့္အတြက္ ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ား၏ ေစ်းႏႈန္းမ်ားမွာ ျမင့္မားေနရျခင္းျဖစ္ၿပီး ျပည္တြင္းေစ်းကြက္အတြင္း ပ်က္စီးမႈေၾကာင့္ ျပန္လည္ျပဳျပင္သူနည္းပါးေၾကာင္း သိရသည္။



ထို႔အျပင္ iOS နည္းပညာထုတ္ကုန္ အသံုးျပဳသူမ်ားသည္ ၎တို႔အသံုးျပဳသည့္ပစၥည္းမ်ား မေတာ္တဆမႈေၾကာင့္ ထိခိုက္မႈမ်ားရိွလာပါက ယင္းႏွင့္ဆက္စပ္ပစၥည္းမ်ား၏ ေစ်းႏႈန္းမ်ား ျမင့္မားျခင္းေၾကာင့္သာမဟုတ္ဘဲ အခ်ဳိ႕ေသာ မိုဘိုင္းဖုန္းဆုိင္မ်ားကို ယံုၾကည္မႈနည္းပါးျခင္းေၾကာင့္ဟု စံုစမ္းသိရသည္။



“ျပန္ျပင္တဲ့စရိတ္ ေစ်းႀကီးေပမယ့္ ျပင္လုိက္ရင္လည္း အေကာင္းတုိင္းျဖစ္သြားေအာင္ ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွာ သြားျပင္လုိက္ပါတယ္။ မရဘူးေျပာတယ္။ ဒါနဲ႔ ဝယ္လာတဲ့ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံကိုျပန္ပို႔လုိက္ေတာ့ အထဲက မူလပစၥည္းတခ်ဳိ႕ကို လဲထားပါတယ္တဲ့။ အဲ့ဒီလိုႀကံဳဖူးတဲ့အတြက္ ကၽြန္မလုိ ဆုိင္တုိင္းကို ယံုၾကည္မႈနည္းပါးတဲ့သူေတြရိွတာ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္” ဟု ဂ်ပန္ႏုိင္ငံတြင္ေနထုိင္သည့္ ျမန္မာႏုိင္ငံသား အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးက ဆုိသည္။



အထက္ပါ အေျခအေနမ်ားသည္ ျပည္ပဆက္သြယ္ေရး ေအာ္ပေရတာမ်ား လုပ္ငန္းလည္ပတ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္လာသည့္အခ်ိန္တြင္ မိုဘိုင္းဖုန္းႏွင့္ ဆက္စပ္ပစၥည္းေရာင္းခ်သည့္ ဆုိင္မ်ားလည္း လက္ရိွထက္ ပိုမိုမ်ားျပားလာမည္ျဖစ္ရာ ဝယ္ယူသံုးစဲြသူမ်ားသည္ ဝန္ေဆာင္မႈ ပိုမိုေကာင္းမြန္သည့္ဆိုင္မ်ားကိုသာ ေရြးခ်ယ္လာၾကေတာ့မည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန မုိဘိုင္းဖုန္းသံုးစဲြသူမ်ားက ဆုိၾကသည္။



ref: ယုဇနကိုကို
 

0 comments:

Post a Comment