Powered by Blog - Widget

Wednesday, September 17, 2014

Facebook ကိုစီးပြားေရးလုပ္ငန္းအတြက္ အသံုးျပဳမယ္ ဆုိရင္



Aung Ko Htet (MM IT Knowledge)


ေရးသူ-ေအာင္ခမ္း(Digital Marketing Specialist)

ျမန္မာျပည္မွာလက္ရွိ Facebook အသံုးျပဳသူလူဦးေရဟာ ၁.၇ သန္းနဲ႔ ၂ သန္းၾကားမွာရွိပါတယ္။ တစ္ႏွစ္ျပီးတစ္ႏွစ္ အဲဒီကိန္းဂဏန္းဟာပိုပုိလို႔သာတုိးတက္လာတာေၾကာင့္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြ ေမ့ထားလို႔ မရတဲ့ ေစ်းကြက္ တစ္ခု ျဖစ္လာပါတယ္။ မိမိရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းန႔ဲဝန္ေဆာင္မႈကို Facebook မွာေၾကာ္ျငာမယ၊္ ေစ်းကြက္ ခ်ဲ႕ထြင္မယ္ ဆုိရင္ မွန္ကန္တဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ တစ္ခုပါ။ ဒါေပမဲ့ မွန္ကန္္တဲ့ နည္းလမ္းနဲ႔ မျပဳလုပ္ ႏိုင္ရင္ ထိေရာက္မႈနည္းပါလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ အေတြ႔အၾကံဳေပၚ မူတည္လို႔ အေကာင္းဆုံး Facebook Marketing/ Managing technique ေတြကို မွ်ေဝေပးလုိက္ရပါတယ္။

အရင္ဆံုးဘာမွ မစဥ္းစားခင္ Time Table တစ္ခုဆြဲဖို႔ လိုပါလိမ့္မယ္။

ေန႔ရက္ မနက္ ေန႔လည္မတိုင္ခင္ မြန္းလြဲ ညေန
တနလၤာ..A................................B
အဂၤါ...............D................................C
ဗုဒၶဟူး.. A.................................B
ၾကာသပေတး....D ..............................B
ေသာၾကာA ................................B
စေန................D
တနဂၤေႏြ...........C

A, B, C, D ေတြကိုအေၾကာင္းမဲ့ ေရးထားတာမဟုတ္ပါဘူး။ သူ႔ တစ္ခုခ်င္းစီမွာအဓိပၸါယ္ေတြ ရွိေနပါလိမ့္မယ္။ ဒါဟာတင္ရမယ့္ အခ်က္အလက္ အမ်ိဳးအစားေတြကိုအလြယ္မွတ္လို႔ ရေအင္ ေပးလိုက္တာပါ။ အရင္ဆံုးအခ်ိန္ကိုေလ့လာရေအာင္။

ဘယ္ေန႔ နဲ႔ ဘယ္ အခ်ိန္ ေတြမွာ Facebook လူသံုးအမ်ားဆံုးလဲ
**********************************************************************
ကမၻာ့ ထိပ္တန္းနည္းပညာကုမၸဏီ Oracle ရဲ႕ Social Management Suite ျဖစ္တဲ့ Vitrueရဲ႕ ထုတ္ျပန္ တဲ့ကမၻာတစ္ဝန္းစစ္တမ္းေကာက္မႈအရလူေတြ Facebook အသံုးျပဳမႈ အမ်ားဆံုးေန႔တစ္ေန႔တာရဲ႕ အခ်ိန္ကာလအပိုင္းအျခားဟာညေန ၃ နာရီ ျဖစ္ပါတယ္။ တိတိက်က် ေျပာရရင္ မနက္ ၁၁ နာရီေလာက္ကစလို႔ တက္လာလိုက္တာ ၃ နာရီေနာက္ပိုင္းမွာတျဖည္းျဖည္းက်ပါတယ္။ ဒီေတာ့ မြန္းလြဲေနာက္ပိုင္းမွာလူသံုးအမ်ားဆံုးလို႔ သတ္မွတ္ ႏိုင္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ မြန္းလြဲေနာက္ပိုင္းမွာ မ်ားလို႔ အဲဒီအခ်ိန္ပဲတင္မယ္လို႔ ယူဆရင္ေတာ့ မွားပါလိ္မ့္မယ္။ Facebook ရဲ႕ algorithm အရမနက္မွာတင္တဲ့ ပုိ႔စ္က like လုပ္ထားတဲ့ subscribe လုပ္ထားတဲ့ User ေတြဆီကိုညေနမွာေပၚပါတယ္။ ဒီေတာ့ ညေနမွာတင္တဲ့ ပုိ႔စ္ကညေနမွာခ်က္ခ်င္း User ေတြရဲ႕ Facebook News Feed မွာေပၚမယ္လို႔ အာမမခံႏိုုင္ ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္မို ႔မနက္ပိုင္းတင္တာအေကာင္းဆံုး ျဖစ္ပါတယ္။ ရက္အားျဖင့္ ကေတာ့ စေန၊ တနဂၤေႏြမွာနည္းျပီးရံုးဖြင့္ရက္ Week day ငါးရက္မွာအသံုးျပဳသူမ်ားပါတယ္။

အမ်ိဳးသမီးပရိတ္သတ္ မ်ားလား၊ အမ်ိဳးသားပရိတ္သတ္ မ်ားလား
*************************************************************************

ဒါဟာေသခ်ာခန္႔မွန္းရခက္ပါတယ္။ ျမန္မာျပည္မွာအမ်ိဳးသမီးအသံုးျပဳသူနဲ႔ အမ်ိဳးသားအသံုးျပဳသူကအခ်ိဳးက်က် ရွိေနပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ မိမိရဲ႕ ထုတ္ကုန္ အမ်ိဳးအစား၊ ဝန္ေဆာင္မႈအမ်ိဳးအစားေပၚမွာမူတည္လု႔ိ Like လုပ္တဲ့ လူေတြရဲ႕ Gender ဟာကြာျခားမွုရွိပါလိမ့္မယ္။ ဥပမာအလွကုန္ ပစၥည္းဆုိရင္ အမ်ိဳးသမီးပရိတ္သတ္္က မ်ားပါလိမ့္မယ္။ ဒီေတာ့ မိမိတင္မယ့္ သတင္းအခ်က္အလက္နဲ႔ ေၾကာ္ျငာအခ်က္အလက္ ဟာပရိတ္သတ္ အမ်ိဳးအစားေပၚ မူတည္လို႔ ခြဲျခားတင္တတ္ဖို႔ လိုပါလိမ့္မယ္။

ဘယ္လိုအခ်က္အလက္ေတြ တင္ရမလဲ
*******************************************
ယခုမွ Table နဲ႔ ေဖာ္ျပထားတဲ့ A, B, C, D တို႔ကိုရွင္းျပမယ့္ ေနရာကိုေရာက္ပါျပီ။ Facebook မွာတင္ မကဘယ္လို Online/ Offline Platform မွာမဆုိလူေတြ ျငီးေငြ႔ေနတာေၾကာ္ျငာပါ။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ေၾကာ္ျငာျဖစ္ေနသည့္ တိုင္ မျငီးေငြ႔ေအာင္ ဖန္တီးတတ္ဖို႔အတြက္ Creative Agency ေတြ၊ Advertising Agency ေတြေပၚလာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ မိမိ Facebook မွာတင္မယ့္ အရာေတြ အတြက္ သတိထားလိုက္နာရမွာကေအာက္ပါ အခ်က္ေတြ ျဖစ္ပါတယ္။

၁။ ျမန္မာျပည္မွာ Facebook အသံုးျပဳသူေတြရဲ႕ အသက္အရြယ္ အပိုင္းအျခားအရ ၁၈ ႏွစ္ကေန ၃၄ ႏွစ္အထိကအမ်ားဆံုး ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ေရးရမယ့္၊ ဖန္တီးရမယ့္ ေၾကာ္ျငာအမ်ိဳးအစားဟာလူငယ္ေတြ ဖတ္ရႈလြယ္၊ နားလည္လြယ္ မယ့္ အရာမ်ိဳး ျဖစ္ဖို႔ လိုအပ္ ပါတယ္။ ဆုိလိုရင္းကေတာ့ စာတစ္တန္၊ ေပတစ္တန္ ျဖစ္ေနတာထက္ တိုရင္းလိုရွင္းနဲ႔ ထိေရာက္ လြယ္ကူရပါမယ္။ မုိဘိုင္းနဲ႔ ဝင္ဖတ္သူမ်ားတာေၾကာင့္ စာမ်ားရင္သိပ္ အဆင္မေျပပါဘူး။

၂။ ဓာတ္ပံုလည္းေရြးခ်ယ္ တတ္ဖို႔ လိုအပ္ ပါတယ္။ ဓာတ္ပံုအရြယ္အစားဆုိရင္ 600x400 pxကေန 800x600 ၾကားအသံုးျပဳတာအမွန္ကန္ဆံုး ျဖစ္ျပီးဓာတ္ပံုတင္ဖို႔ မလိုရင္ မတင္ပါနဲ႔။ ပံုမလိုဘဲတင္လို႔ရမယ့္ အရာဆုိရင္ ပံုမပါဘဲစာခ်ည္းသက္သက္ တင္ႏိုု္င္ ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ စာခ်ည္းသက္သက္က်ေတာ့ ၾကာရင္ ျငီးေငြ႔မွာပါ။ ဓာတ္ပံုသံုးျပီးတင္တာကိုလုပ္ႏိုင္ျပီးအဲဒီပံုဟာစြဲေဆာင္မႈအျပည့္ ရွိရပါမယ္။ Facebook ရဲ႕ လမ္းညြန္ခ်က္အရပံုရဲ႕ ဧရိယာရဲ႕ ၃၀ ရာခိုင္ႏွုန္းထက္မ်ားတဲ့ အက်ယ္မွာစာေတြ ပါလုိ႔ မသင့္ေတာ္ ပါဘူး။ စာနည္းနည္းနဲ႔ စြဲေဆာင္မႈရွိတဲ့ မိမိရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းဆုိင္ရာပံုေတြတင္ဖို႔ လိုအပ္ ပါတယ္။

၃။ Post အမ်ိဳးအစားလို ႔ဆုိတဲ့ ေနရာမွာဓာတ္ပံု၊ စာခ်ည္းသက္သက္ (Status) အျပင္ Link sharing လည္းရွိပါတယ္။ Link Sharing ဆုိတာမိမိတို႔ ကုန္ပစၥည္းရဲ႕ ပင္မဝက္ဆိုက္ဒ္ကစာမ်က္ႏွာကိုတိုက္ရိုက္ Link တင္တာ ျဖစ္ျပီးဒါမ်ိဳးဟာ ႏိုင္ငံတကာမွာေအာင္ျမင္ေပမဲ့ ျမန္မာျပည္မွာ User reach နည္းပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ ယင္း Link ကေနဝက္ဆိုက္ဒ္ကိုခုန္ကူးတဲ့ ႏႈန္း ျမန္မာျပည္မွာအင္မတန္ နည္းေနေသးလို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ အင္တာနက္လိုင္း ေႏွးတာကတစ္ေၾကာင္း User ေတြ ဟာ Facebook မွာပဲေပ်ာ္ေမြ႔တာကတစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ Link ကိုတင္တဲ့ Post အမ်ိဳးအစားကအေရးတစ္ၾကီးလိုအပ္မွဖန္တီးတာေကာင္းပါတယ္။

၄။ ေနာက္တစ္ခ်က္ ေျပာခ်င္တာကစာလံုးေရ ျဖစ္ပါတယ္။ အဂၤလိပ္လုိဆုိရင္ စာလံုးေရအလံုး ၁၅၀ ထက္ မပိုဖို႔ လမ္းညြန္းပါတယ္။ ျမန္မာစာ (Zawgyi font) နဲ႔ ဆုိရင္ေတာ့ ၇၀ ဟာအေနေတာ္ပါပဲ။ မ်က္စိထဲမျမင္ေသးရင္ ေနာက္တစ္နည္းဥပမာေပးလို႔ ရတာကသူဟာကြ်န္ေတာ္တို႔ ဖတ္ေနက် သတင္းစကသတင္းတုိေလးတစ္ပုဒ္စာေလာက္ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါဆုိရင္ေတာင္ အေတာ္ေလးရွည္ပါတယ္။

၅။ ဒီေလာက္္ဆုိရင္ တင္ထားတဲ့ ေၾကာ္ျငာေတြ အခ်က္အလက္ေတြ စာဘယ္ေလာက္ နည္းတယ္ ဆုိတာ ျမင္ေတြ႔ ရမွာပါ။ အမ်ားစုဟာစာလံုးေရသိပ္အမ်ားၾကီးမေရးၾကပါဘူး။ ေနာက္တစ္ခ်က္က Hash Tag ျဖစ္ပါတယ္။ # ခံျပီးေတာ့ စာေရးျပီးမိမိရဲ႕ကုန္အမွတ္တံဆိပ္ကိုလူသိေစတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒါကိုအသံုးျပဳျခင္းျဖင့္ User ေတြရဲ႕ ရွာေဖြမႈကိုလြယ္ကူေစပါတယ္။

၆။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ဗီဒီယိုတင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဗီဒီယိုတင္ရင္ ၃ မိနစ္စာထက္ ပုိတာေတြ ေရွာင္ႏုိင္ဖုိ႔လိုအပ္ ပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ လက္ရွိ ျမန္မာျပည္ အင္တာနက္လိုင္း ႏႈန္းနဲ႔ ဆုိရင္ အဆင္မေျပေသးလို႔ပါ။ Facebook က မိနစ္ ၂၀ ေလာက္အထိခြင့္ျပဳထားေပမဲ့ ၅ မိနစ္ ေလာက္ဆုိရင္ေတာင္ ၾကည့္သူေတြ အေတာ္ေလး ျငီးေငြ႔ပါျပီ။

ပုိ႔စ္ ဖန္တီးမႈကတီထြင္ဆန္းသစ္ႏိုင္မွုကအေရးၾကီးပါတယ္။ စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြရွိရင္ ရွိသလိုအဆင္ေျပတဲ့ အရာေတြတင္ႏိုင္ပါတယ္။ ေရွာင္ရန္ ကေတာ့ မိိမိရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းနဲ႔ လံုးဝမသက္ဆိုင္တဲ့ ေၾကာ္ျငာေတြ၊ အခ်က္အလက္ေတြတင္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ရက္ကို ၁ပုဒ္၊ ၂ ပုဒ္၊ ၃ ပုဒ္ ထက္ ပုိလို႔ မတင္သင့္ ပါဘူး။

Facebook ေၾကာ္ျငာသံုးဖို႔ လိုအပ္
****************************************
Facebook ေၾကာ္ျငာ က သံုးဖို႔လိုအပ္ ပါတယ္။ Facebook ဟာသူတုိ႔ဆီမွာတရားဝင္ ေငြသြင္းေၾကာ္ျငာသူေတြရဲ႕ ေၾကာ္ျငာေတြ၊ Post ေတြကို Subscribe လုပ္ထားသူေရာ မလုပ္ထားသူပါ သူတို႔ရဲ႕ စာမ်က္ႏွာေပၚမွာအလိုအေလ်ာက္ ေပၚေနေစပါတယ္။ သူက Page တစ္ခုလံုး Like တိုးေအာင္ Boost လုပ္တဲ့ Boost Page ရွိသလို၊ တင္တဲ့ ေၾကာ္ျငာတစ္ခုခ်င္းစီရဲ႕ ျမင္သူတိုးေအာင္ Boost လုပ္တဲ့ Boost Post ဆုိျပီးေတာ့ အၾကမ္းဖ်ဥ္းရွိပါတယ္။ Boost Page ကိုအသံုးျပဳမယ္ ဆုိရင္ ေဒၚလာ ၁၀၀ ထည့္ရင္ Like ၁ ေသာင္းရတယ္လို႔ ပ်မ္းမွွ် တြက္ထားလို႔ ရပါတယ္။ တကယ္လို႔ေနာက္ပိုင္းမိမိရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းကို Facebook ေပၚမွာ Like လုပ္ထားသူမ်ားျပီဆုိရင္ေတာ့ ေၾကာ္ျငာဖို႔ မလိုအပ္ေတာ့ပါဘူး။ ပန္းသတင္းေလညင္းေဆာင္ ဆုိသလိုလူေတြနဲ႔ Like, comment, share မ်ားေနတဲ့ ေၾကာ္ျငာ၊ အခ်က္အလက္ေတြဟာအလြယ္တကူ ျပန္႔ႏွံ႔ တာေၾကာင့္ လူအမ်ားဆီကိုအလြယ္တကူေရာက္ရွိသြားပါ လိမ့္မယ္။ ဒီအတြက္ ေၾကာ္ျငာခ်င္တယ္ ဆုိရင္ ဝင္ရမယ့္ ေနရာကwww.facebook.com/advertising ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ တကယ္လို႔မိမိဆီမွာPaypalတို႔လို Global payment account ရွိရင္ မိမိကိုယ္တိုင္ ေၾကာ္ျငာအတြက္ ေငြသြင္းဖန္တီးႏိုင္ျပီးတကယ္လို႔ မရွိရင္ေတာ့ ျပည္တြင္းကဝန္ေဆာင္မႈေပးေနတဲ့ ကုမၸဏီေတြကိုအားကိုးရပါ လိမ့္မယ္။ ေအာက္ကပံုမွာ ျပထားသလိုပါပဲ။ ေၾကာ္ျငာအမ်ိဳးအစားက News Feed Advertisement နဲ႔ Displayment ျဖစ္ပါတယ္။ ေၾကာ္ျငာတဲ့အခါ မိမိရဲကဝက္္ဆိုက္ဒ္ကိုလူအေရာက္မ်ားေစခ်င္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရင္လည္းလြယ္တကူဖန္တီး ႏုိင္ပါတယ္။

ပရိုမိုးရွင္းေတြ၊ ျပိဳင္ပြဲေတြ ဖန္တီးမယ္ ဆုိရင္
************************************************
လိုအပ္မယ္ ဆုိရင္ မိမိရဲ႕ စာမ်က္ႏွာကို Like လုပ္ထားသူေတြကိုလက္ေဆာင္ေပးတာေတြ၊ မဲေဖာက္တာေတြ၊ ျပိဳင္ပြဲလုပ္ေပးတာေတြ လုပ္ႏိုင္ ပါတယ္။ Like လိုခ်င္ပါတယ္ ဆုိတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ေတာ့ မလုပ္သင့္ ပါဘူး။ ငါးကိုငါးစာခ်ိတ္နဲ႔ ေခၚတဲ့ ဗ်ဴဟာလို ျဖစ္ေနျပီးဒါေတြဟာလည္းတကယ္ အက်ိဳးသက္ေရာက္မွုနည္းပါတယ္။ မဲေဖာက္ေပးတဲ့ ကာလအတြင္း၊ ျပိဳင္ပြဲကာလအတြင္းသာလူစည္ျပီးေနာက္ဆုိရင္ မရွိေတာ့ ပါဘူး။ ဒီကေနလည္း Like ရတာနည္းပါတယ္။ အဓိကရသြားတာက User engagement ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ လုပ္တာေတာ့ လုပ္လို႔ လိုအပ္ ေပမဲ့Like ဘယ္ေလာက္ ရရမယ္ ဆုိတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ၾကီးနဲ႔ မလုပ္မိပါေစနဲ႔။ မိမိရဲ႕ စားသံုးသူေတြကိုေက်းဇူးတုံ႔ျပန္ဖို႔ဖန္တီးျခင္းတစ္ခုသာမွတ္ယူျပီးအလြယ္ကူဆံုးအထိေရာက္ဆံုးနည္းလမ္းကိုအသံုးျပဳဖို႕ လိုအပ္ ပါတယ္။ ဒီမွာရေအာင္ ယူမွာက Impression နဲ႔ reputation ျဖစ္ပါတယ္။ Like မဟုတ္ ပါဘူး။

Like န႔ဲ Engagement ကြာျခားမွု
***************************************
အရင္တုန္းက Like မ်ားေအာင္ ၾကိဳးစားၾကတဲ့ ေခတ္ ျဖစ္ျပီးယခုေတာ့ Engagement မ်ားေအာင္ ျပန္ၾကိဳးစားတဲ့ ေခတ္ကာလ ျဖစ္ပါတယ္။ ယင္းႏွစ္ခုဟာညီေနဖို႔ လိုအပ္ ပါတယ္။ Page တစ္ခုမွာ Like တစ္ေသာင္း ရွိရင္ ပုိ႔စ္တစ္ခုခ်င္းစီရဲ႕ User Reach လို႔ေခၚတဲ့ လူအေရာက္ႏွုန္း ၾကည့္ရွု၊ Engagement က အနည္းဆံုး ၁၀၀ ရွိရပါမယ္။ ၁၀ ရာခိုင္ႏွုန္း ျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီဟာသာမန္ page တစ္ခုပါ။ People Reach ဟာ ၅၀ ရာခိုင္ႏွန္းအထက္ကိုတိုးျပီဆုိရင္ အဲဒီစာမ်က္ႏွာကိုေအာင္ျမင္တဲ့ စီးပြားေရးစာမ်က္ႏွာ တစ္ခုလိ႔ုမွတ္ယူႏိုင္ပါျပီ။ ဒီေတာ့ တိုးတက္လာတဲ့ Like အေလ်ာက္ People reach ကို ၅၀ ရာခိုင္ႏွုန္းအထက္ တက္ေအာင္ ဖန္တီးရမွာကလည္းပန္းတိုင္ တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

အႏွစ္ခ်ဳပ္
**********
အမွန္ေတာ့ ထပ္ျပီးေတာ့ မွာခ်င္တာေတြ ေျပာခ်င္တာေတြ အမ်ားၾကီးပါ။ ယခုေဖာ္ျပမွုဟာအမွန္တကယ္ Facebook Management Plan တစ္ခုရဲ႕ ၁၀ ဂာခိုင္းႏွုန္းသာရွိတဲ့ဗဟုသုတသာ ျဖစ္ပါတယ္။ မိမိအေနနဲ႔ ဒီ ၁၀ ရာခိုင္ႏွုန္းကိုသိထားျပီဆုိရင္ေတာင္ စီးပြားေရးမွာ ျပန္လည္ အသံုးခ်လို႔ ရပါတယ္။ ဒီေတာ့ မိမိစာမ်က္ႏွာ ရဲ႕ Comment ေတြ၊ Message ေတြ၊ Insight ေတြကိုအျမဲစစ္ေဆးေနဖု႔ိမေမ့ပါနဲ႔။ User ေတြရဲ႕ အေလ့အထနဲ႔ တု႔ံျပန္မွႈအေပၚမွာမူတည္လို႔ မိမိဟာအျမဲတမ္းေျပာင္းလဲလြယ္၊ ဖန္တီးလြယ္သူ ျဖစ္ဖို႔ လိုအပ္ ပါတယ္။
(စာေရးသူသည္ လက္ရွိတြင္ entrepreneur ႏွင့္ startup မ်ားအားေျမေတာင္ေျမာက္ေပးေသာideabox Myanmar တြင္ ဒီဂ်စ္တယ္ ေစ်းကြက္ခ်ဲထြင္ေရး အၾကံေပးအျဖစ္ လုပ္ကိုင္လ်က္ ရွိသည္။ ယခင္က Rocket Internet Myanmar တြင္ Head of SEO အျဖစ္ လုပ္ကိုင္ခဲ့ျပီး (ရိုးရာေလး) www.yoyarlay.com ႏွင့္ www.myanmar-entrepreneur.comဝက္ဆိုက္ဒ္တုိ႔တြင္ ယေန႔တိုင္ စာေပ၊ ေဆာင္းပါးမ်ားကိုဦးေဆာင္ ေရးသားလ်က္ ရွိသည္။
Facebook - www.facebook,com/aungkhamkyaw)
(Myanmar B2B Management Magazine,November 2014)
 

0 comments:

Post a Comment